مشخصات گوشی سامسونگ مدل S24 Ultra 5G

در حال حاضر، سامسونگ محبوب ترین برند گوشی های هوشمند در سراسر جهان است. به تازگی، این برند کره ای قصد دارد گوشی پرچمدار بعدی گلکسی مدل اس 24 اولترا 5G را به بازارعرضه کند. برای آشنایی بیشتر و مشاهده تصاویر منتشر شده از سامسونگ S24 Ultra تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

s24ultra

سامسونگ به دلیل این که در تولید محصولات خود، از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند، از محبوبیت زیادی در سر تا سر جهان برخوردار است. علاوه بر آن، رقیب سر سختی برای محصولات آیفون نیز محسوب می شوند. افرادی که بودجه محدودی برای خرید یک گوشی جدید رده بالا دارند، می توانند گوشی هوشمند جدید رده S سامسونگ را برای خرید انتخاب کنند. ما در این مقاله، چکیده ای از ویژگی های مهم S24 Ultra را بیان کردیم.

 

مشخصات کامل Samsung Galaxy S24 Ultra 5G
گوشی سامسونگ s24 اولترا، دارای یک صفحه نمایش 7.1 اینچی از نوع Super AMOLED تمام لمسی است. این نمایشگر دارای محافظ(Glass) از نوع Gorilla Glass 7 می باشد. همچنین این موبایل مانند lng Galaxy Edgeاز وضوح صفحه نمایش 1440 در 3200 پیکسل بهره می برد.


دوربین
از نظر تصویر، دوربین S24 Ultra 5G یک لنز چهارگانه در تنظیمات پشتی خود دارد، که شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، عکسبرداری ثانویه 48 مگاپیکسلی، سنسور عمق 16 مگاپیکسلی و TOF می شود. برای سلفی نیز، یک دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدیویی دارد.


حافظه
گوشی سامسونگ با انواع مختلف ذخیره سازی عرضه می شود: 12/16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت رم. علاوه بر آن، با استفاده از اسلات کارت MicroSD می توان تا 1 ترابایت نیز ارتقا داد. دستگاه جدید سامسونگ، مجهز به تراشه Qualcomm اسنپدراگون مدل 898 5G به همراه سیستم عامل اندروید 12 است.


سیستم عامل
گوشی سامسونگ s24 اولترا قادر است، یک باتری 7500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد. علاوه بر این، از شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می کند. در نتیجه در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر به شارژ مجدد خواهد بود. دارای دو سیم کارت است و هر دو سیم کارت از فناوری GSM / 3G / HSPA+ / LTE / 5G پشتیبانی می کنند.

 

       مقالات مرتبط



چاپ  
دلیر رحیمی
قیمتش چقدر هست وکی روانه بازار میشود چون من میخوام اس ۲۳ راخریداری کنم اگربه این زودی روانه بازار میشود تا دست نگه دارم واس ۲۴رابخرم ممنون میشم راهنمایی کنید
فوق العادس بینظیره خیلی خوشکله
-2