اطلاعات سامسونگ گلکسی Galaxy Z Fold 4 فاش شد

اطلاعات فنی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 به طور کامل فاش شد. گفته می‌شود که گوشی تاشو جدید سامسونگ با ارتقاء تدریجی نسبت به نسخه Galaxy Z Fold 3 عرضه خواهد شد. Samsung Galaxy Z Fold 4 دارای پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC می باشد. برای اطلاعات بیشتر از خصوصیات و زمان دقیق عرضه آن تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

تصویر سامسونگ Z fold 4
تراشه جدید سامسونگ قرار است تا اوایل ماه جاری عرضه شود. علاوه بر این، در بخش تنظیمات دوربین جلویی و پشتی به روز رسانی هایی داشته است. بر طبق سنت قدیمی شرکت، Galaxy Z Fold 4 ممکن است در ماه های آگوست تا سپتامبر عرضه شود.

Tipster Yogesh Brar در توییتر خود مشخصات دقیق Samsung Galaxy Z Fold 4 را فاش کرده است. از آنجایی که این شرکت هنوز به طور رسمی وجود تاشوی جدید را تایید نکرده است، می توان جزئیات گزارش منتشر شده را آمیخته با کمی اغراق در نظر گرفت.

مشخصات احتمالی Samsung Galaxy Z Fold 4
بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی QXGA AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی HD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. جزئیات نمایشگر گوشی تاشو جدید با گوشی Galaxy Z Fold 3 یکسان است.

همچنین گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4 دارای پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC به همراه گزینه‌های رم 12 ، 16 گیگابایتی و همچنین نسخه‌های حافظه 256 و 512 گیگابایتی است. سال گذشته، گلکسی زد فولد 3 با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه شد و دارای 12 گیگابایت رم به صورت استاندارد و همچنین گزینه های ذخیره سازی داخلی 256 و 512 گیگابایتی بود.

مشابه مدل سال گذشته، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای دوربین سه گانه پشتی است. تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند، دارای یک سنسور اصلی با وضوح 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این ویژگی نسبت به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی موجود در گلکسی زد فولد 3 متفاوت است. با این حال، گزارش قبلی نشان می‌داد که Samsung Galaxy Z Fold 4 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

همچنین گفته می شود که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر بر روی صفحه نمایش تاشو است. این یک ارتقاء بسیار مهم نسبت به دوربین 4 مگاپیکسلی در مدل مشابه سال گذشته است.
سامسونگ قرار است یک سنسور دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را بر روی صفحه نمایش Galaxy Z Fold 4 ارائه کند. به نظر می رسد که این دوربین همان دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی Galaxy Z Fold 3 می باشد.

همچنین گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4، اندروید 12 را با رابط کاربری One UI کار می کند.
دقیقاً مانند مدل سال گذشته، گلکسی زد فولد 4 نیز، دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است.


چاپ