آخرین نسخه بروز رسانی گوگل Workspace در سال 2022

گوگل اعلام کرد در آخرین نسخه بروز رسانی گوگل ورک اسپیس، برخی از ویژگی های جست و جوی سرویس جیمیل بهبود یافته است.

بروز رسانی سرویس های جیمیل

طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، در این نسخه امکان دسترسی راحت تر به اشتراک‌گذاری فایل های Docs، Sheets یا Slides در تماس Meet وجود خواهد داشت.


Google معتقد است این بروز رسانی هایی جزئی در بخش Workspace می تواند خیلی مفید باشد. به زودی، هنگام کار با سرویس تماس Google Meet یا سرویس های دیگری مانند Docs، Sheets یا Slides می توانید راحت تر از قبل فایل‌های خود را با شرکت کنندگان در پنل چت جلسه، به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید به همه افراد حاضر در جلسه اجازه دسترسی به فایل را بدهید یا آن را فقط در اختیار تعداد خاصی از آن‌ها قرار دهید. علاوه بر این؛ شما می توانید در تهیه سند، صفحات اکسل یا فایل ارائه همکاری داشته باشید.


گوگل در ادامه توضیحات خود گفت: " فعالیت جستجوی اخیر شما در جیمیل در بهبود نتایج جستجو هنگام استفاده از سرویس ایمیل تاثیر زیادی دارد. این کار، نتایج جستجوی شما را مرتب تر نشان می دهد. در نهایت، یک ویژگی جدید به سرویس Sheets اضافه شده است که به کاربران امکان می دهد اندازه پنل کناری ویرایشگر جدول را تغییر دهند. این ویژگی، زمانی که بخواهید متن طولانی برخی از ستون ها یا فیلدهای جدول که بیش از حد طولانی هستند مشاهده کنید، به کارتان می آید.


آخرین نسخه بروز رسانی گوگل تا 15 روز کاری آینده در دسترس همه کاربران Workspace و G Suite قرار خواهد گرفت. این شرکت به تازگی حجم فضای ذخیره‌سازی را از 15 گیگابایت به 1 ترابایت برای همه کاربران، افزایش داده است. البته بابت ارائه این سرویس، هیچ هزینه ای از کاربران دریافت نمی کند.


چاپ  
قدیرعلی
پیام. میادتاگوگل. بروزرسانی. نشوددرایوفعال. نمی‌شود. فعال. میکنم. گوگل. حذف. میشود
فعلانظری. ندارم
0