قابلیت واکنش به پیام‌ در برنامه Google Messages با ایموجی

کاربران سرویس Messages گوگل به زودی می توانند به پیام های دریافتی با استفاده از ایموجی واکنش نشان دهند.

سرویس پیام رسان گوگل
طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارش اخیر، گوگل در حال توسعه سرویس های پلتفرم ابری خود است. یکی از این سرویس ها برنامه Messages می باشد. به دنبال این تغییرات، کاربران به زودی می توانند پیام های متنی طولانی، تصاویر با حجم زیاد و فایل های ویدئویی را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. برنامه Message با این تغییرات بسیار شبیه به برنامه iMessage اپل خواهد شد.

ایموجی های پیام رسان گوگل
اما یکی از کارهایی که کاربران پیام رسان Google می‌توانند هنگام صحبت با یکدیگر یا حتی ارسال پیامک به یک کاربر iOS انجام دهند، واکنش به پیام ها با ارسال یکی از هفت ایموجی اعلام شده است: ایموجی شست بالا، صورت خندان با چشمانی شکل، خندیدن با اشک، نگاه متعجب، چهره غمگین با چهره اشک آلود، اخم و شست پایین. این هفت ایموجی به شما امکان می دهد به پیام های مختلف پاسخ دهید.


چگونه کاربران Android با برنامه پیام‌ رسان Google می‌توانند به یک RCS یا پیام متنی با یک شکلک پاسخ دهند؟! شما باید روی چت موردنظر چند ثانیه فشار دهید تا کادری از هفت ایموجی نمایش داده شود. فقط کافی است روی ایموجی مورد نظر ضربه بزنید تا واکنش شما را نسبت به یک پیام نشان دهد.


ردیاب اندورید اعلام کرد، در نسخه آزمایشی بتای جدید پیام رسان Google کاربران می توانند به ایموجی های بیشتری دسترسی داشته باشند. آن ها کافی است، پیام مورد نظر را چند ثانیه فشار دهند تا کادری از شش ایموجی نمایش داده شود. برای دسترسی به ایموجی های بیشتر کاربر باید علامت "+" را ضربه بزنند و ایموجی مورد نظر خود را انتخاب کنند. البته، این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران عرضه نشده است. اما نگران نباشید، به زودی نسخه عمومی آن منتشر خواهد شد. شما می توانید نسخه جدید برنامه را از طریق برنامه Play Store دریافت کنید.


چاپ