فعال سازی برنامه اسنپ چت تحت وب

اسنپ به تازگی از نسخه اسنپ چت تحت وب رونمایی کرده است. روشی جدید که به شما امکان می دهد ارتباط خود با دوستان را در حین استفاده از رایانه حفظ کنید. نحوه استفاده از اسنپ چت تحت وب به طرز شگفت انگیزی شبیه نحوه کار با نسخه تحت موبایل آن می باشد. برای آشنایی بیشتر با امکانات آن تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

snapchat

نسخه تحت وب این پیام رسان همانند برنامه موبایل آن می باشد اما با این تفاوت که، اسنپ وب از صفحه بزرگتری برای نمایش لیست دوستان در قسمت نوار کناری سمت چپ استفاده می کند. هم چت و هم تماس های ویدیویی به عنوان ویژگی های دسترسی اولیه برای مشترکین پولی Snapchat+ در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند در دسترس هستند. البته در نهایت، این نسخه برای همه اسنپ چت‌ترها در سراسر جهان منتشر خواهد شد.

برای استفاده از اسنپ چت تحت وب، بهتر است ابتدا مرورگر گوگل کروم را به آخرین نسخه آن، به روز رسانی کنید. نسخه مرورگر Snapchat با سیستم عامل های Windows، MacOS و Chrome OS کار می‌کند، بنابراین اگر مشترک Snapchat+ در منطقه‌ای هستید که پشتیبانی می‌شود، می‌توانید همین حالا در مرورگر Chrome رایانه خود به آدرس web.snapchat.com وارد شوید.


اسنپ چند هفته پیش ویژگی جدید Snapchat+ را معرفی کرد. روشی که معمولا برای ارائه خدمات ویژه به کاربران اختصاصی پلتفرم ها استفاده می شود. ویژگی‌های برتر عبارتند از توانایی تغییر نماد برنامه، پین کردن دوست به بالای تاریخچه چت و دیدن اینکه چه کسی داستان شما را دوباره تماشا کرده اند می باشد. با اضافه شدن ویژگی های جدید، ممکن است چند اختلال به وجود بیاید که باید به مرور زمان آن ها را حل کرد.


همانند برنامه موبایل اسنپ چت، اسنپ چت تحت وب روی صفحه دوربین باز می شود، بنابراین به راحتی می توانید یک اسنپ سریع بگیرید و در طول روز با یک دوست به اشتراک بگذارید، بدون اینکه گوشی را از شارژر بردارید. اکنون می‌توانید تماس‌های ویدیویی Snapchat را با حداکثر 16 نفر در مرورگر برقرار کنید که از صفحه بزرگ‌تر نمایشگر رایانه شما استفاده کامل می‌کنند.


چاپ  
mobinapouladii
mmppm
برنامه عالی است.
0