به روز رسانی جدید اینستاگرام و افزودن قابلیت پرداخت در چت

شرکت مادر Meta Platforms Inc (META.O) روز دوشنبه اعلام کرد که به اینستاگرام یک ویژگی جدید اضافه شده که به کاربران امکان می دهد از طریق پیام ها یا همان چت، مستقیم از کسب و کارهای کوچک خرید کنند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی جدید ایسنتاگرام تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

insta 1متا گفت که کاربران این پلتفرم، از طریق اشتراک‌گذاری عکس باید به کسب ‌وکارهای مورد نظر خود، پیام ارسال کرده و در صورت نیاز ویژگی هایی که می خواهند مناسب سلیقه آن تغییر کند را اضافه و در آخر ثبت سفارش را انجام دهند.

آن‌ها همچنین می‌توانند سفارش خود را پیگیری کرده و سئوالات را در همان موضوع چت از کسب‌وکار بپرسند. این ویژگی به تلاش متا برای گسترش تجارت الکترونیکی در این پلتفرم کمک می کند.

این ویژگی جدید به دنبال درخواست زیاد کاربران صورت گرفته است. زیرا، آن ها معمولا قبل از خرید در قسمت دایرکت از فروشندگان سئوالات مختلفی در مورد محصول مورد نظرشان مطرح می کردند، اما نمی توانستند به صورت درون برنامه ای، هزینه کالای خریداری شده را پرداخت کنند. حالا با این به روز رسانی، زمان کمتری صرف خواهد شد. این ویژگی جدید در حال حاضر برای کاربران ساکن در ایالات متحده فعال شده است و انتظار می رود به زودی برای همه کاربران در دسترس قرار بگیرد.

پیش از این در سال 2020، غول رسانه های اجتماعی Shops را به عنوان یکی از راه های خرید محصولات مورد نیاز مردم در فیس بوک و اینستاگرام، راه اندازی کرد.

به گفته این شرکت، ویژگی جدید اینستاگرام همچنین امکان استفاده از سرویس پرداخت متا Meta Pay را برای تکمیل خریدها فراهم می کند.


چاپ