تبلت سامسونگ گلکسی S6 Lite مدل 2024 تنها رقیب تبلت های آیپد!

سامسونگ از جدیدترین تبلت خود در سال 2024 رونمایی کرد.

تبلت سامسونگ گلکسی S6 Lite 2024
این تبلت جدیدترین عضو خانواده‌ی میان‌رده‌ی تبلت‌های گلکسی تب اس ۶ لایت سامسونگ است که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. تبلت مدل 2024 می تواند به راحتی با تبلت آیپد پرو اپل رقابت کند. Galaxy Tab S6 Lite از نظر ویژگی هایی مانند صفحه نمایش، میزان حافظه رم و قلم هوشمند S شباهت زیادی به نسل قبلی دارد. با این تفاوت که، سازنده در این مدل از پردازنده جدید اگزینوس استفاده کرده است که توسط کارخانه سامسونگ الکترونیکس تولید می شود. سیستم عامل آن به صورت پیش فرض اندروید 14 است.

مشخصات دقیق تبلت سامسونگ گلکسی S6 Lite

صفحه نمایش: اندازه صفحه نمایش تبلت مدل 2024 حدود 10.4 اینچی از نوع TFT است که می تواند از وضوح تصویر ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل پشتیبانی کند.
دوربین: یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در قاب جلویی قرار دارد.
حافظه: سامسونگ دستگاه جدید را با حداکثر حافظه 128 گیگابایت عرضه می کند. اما، با وجود شیار کارت حافظه میکرو SD کاربران می توانند فضای ذخیره سازی خود را در صورت نیاز افزایش دهند.
باتری: یک باتری بزرگ با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت آن وجود دارد که می تواند انرژی مورد نیاز تبلت را تامین کند. Tab S6 Lite می تواند از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی کند.
نقطه اتصال: تبلت اس6 لایت می تواند از شبکه های مخابراتی LTE برای اتصال استفاده کند.
امکانات دیگر: دستگاه به یک جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز است.

تبلت سامسونگ گلکسی S6 Lite رنگ

علاقه مندان محصولات سامسونگ می توانند در بعضی از کشورها مانند انگلستان تبلت S6 Lite 2024 را از تمامی فروشگاه های معتبر خریداری کنند. اما، در آمریکا فروش فقط از طریق وب سایت فروشگاهی آمازون صورت می گیرد. البته این خبر پس از عرضه جهانی گلکسی تب اس ۶ لایت مدل ۲۰۲۴ توسط سامسونگ منتشر شد.

کسانی که عضو باشگاه مشتریان آمازون باشند، می توانند تبلت را بلافاصله از آمازون تحویل بگیرند. شاید به همین دلیل باشد که امکان ثبت سفارش به صورت مستقیم از طریق وب سایت شرکت وجود ندارد.
قیمت پایه دستگاه با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 64 مگابایتی از 330 دلار شروع می شود. اما اگر خریداران قصد ارتقا فضای ذخیره سازی آن به 128 گیگابایت را داشته باشند باید 60 دلار بیشتر بپردازند. سامسونگ نسخه تبلت ارتقایافته خود را در سه رنگ بندی مختلف خاکستری تیره، صورتی روشن و سبز نعنایی عرضه می کند.

این تبلت می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که قصد خرید آیپد نسل 9 را دارند. قیمت دستگاه با نسخه پایه آیپد برابری می کند و به کاربران قدرت انتخاب بیشتری در زمان خرید می دهد. آیا این نوع نحوه قیمت گذاری تصادفی است؟ معلوم نیست.


چاپ