رونمایی کاویار از قاب سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با اژدهای طلایی رنگ!

اگر فکر می کنید قیمت سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا خیلی بالاست پس، بهتر است نگاهی به جدیدترین محصول برند لوکس کاویار بیندازید.

گلکسی اس 24 اولترا قاب

برند لوکس Caviar قاب گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را با یک ساعت مکانیکی و اژدهایی که از طلای 24 عیار ساخته شده است، عرضه کرد. Caviar، یک برند لوکس مشهور و متخصص در ساخت گجت‌های سفارشی‌سازی شده برای گوشی های اپل و سامسونگ است. این برند به تازگی از مجموعه جدید«عصر اژدها» مخصوص گوشی های Samsung Galaxy S24 Ultra رونمایی کرد. تصاویر این مجموعه که در وب‌سایت Caviar منتشر شد، به جایگاه سامسونگ در صنعت فناوری اشاره دارد؛ به طور نمادین، این دستگاه به صورت یک اژدها به تصویر کشیده شده است.

گلکسی اس 24 اولترا قاب اژدها

مجموعه "عصر اژدها" Caviar با قیمت 15000 دلار عرضه می شود. این محصول به طور یکپارچه هنر لوکس و تکنولوژی را با هم ترکیب می‌کند و بدنه‌اش از تیتانیوم با پوشش مشکی PVD و با الهام از ساعت‌های سوئیسی ساخته شد. مهم ترین بخش طراحی قاب مربوط به تصویر برجسته اژدهای کره ای می شود که نمادی از قدرت و اعتبار سامسونگ است.
علاوه بر اژدها سه ستاره از الماس هم در این قاب وجود دارد که مربوط به لوگوی اصلی سامسونگ می شود. دایره زودیاکال که به صورت مینا روی تیتانیوم با پوشش PVD به تصویر کشیده شده است، ترکیبی از فرهنگ های شرقی و غربی را نشان می دهد که با استراتژی جهانی سامسونگ همسو است. این مجموعه شامل مدل هایی است که با صورت فلکی زودیاک تزئین شده اند. قیمت پایه این مدل ها از 9000 دلار شروع می شود.

گلکسی اس 24 اولترا کاویار

مجموعهCaviar's Era of Dragon به تعداد محدودی در جهان عرضه خواهد شد. به عنوان نمونه: از مدل پرچمدار یونگ تنها 24 واحد موجود است اما از مدل های زودیاک هر کداک 99 واحد عرضه می شود. زودیاک چهار مدل دارد که شامل برج حمل، حوت، دلو و ثور است. این انحصار به جذابیت تلفن‌های لوکس اضافه می کند. گجت های پر زرق و برق برای افرادی ساخته می شوند که به ترکیب فناوری، هنر و نمادهای فرهنگی علاقه زیادی دارند. Caviar به دلیل طراحی‌های خاص و نمایشی قاب گوشی‌های هوشمند مثل گوشی طلای خوراکی با قیمت 1100 دلار، آیفون 15 پرو مکس شکلاتی و قاب‌های FineWoven که با چرم هرمس و طلای 24 عیار تزئین شده اند، شناخته می شود. در حال حاضر قاب تاج‌های طلایی سری آیفون 15 با قیمت‌هایی بین 2060 تا 2200 دلار به فروش می رسند.


چاپ