قاب های MagSafe مخصوص سامسونگ گلکسی S24 به بازار می آیند!

برند معروف ESR از قاب های MagSafe مخصوص گوشی های سامسونگ گلکسی S24 در طرح بندی های مختلف رونمایی کرد.

گلکسی اس 24 قاب

شرکت ESR محصولات متنوعی از لوازم جانبی تلفن همراه مثل قاب، محافظ صفحه، شارژر، و پاوربانک تولید می کند. علاوه بر این به عنوان یکی از تولید کنندگان قاب های MagSafe برای گوشی های اندرویدی شناخته می شود. ESR در تولید قاب های چند منظوره مهارت زیادی دارد. قاب های MagSafe یک حلقه آهنربایی قوی در قاب پشتی دارد که به شارژهای مخصوصی وصل می شوند. در حال حاضر، این شرکت سری جدید از قاب های MagSafe مخصوص گوشی های سامسونگ گلکسی سری اس 24 رونمایی کرده است.

قاب‌های ESR HaloLock با طرح های مختلف عرضه می‌شوند. از قاب فوق العاده محکم گرفته تا قاب های شیشه ای! شرکت سازنده این قاب ها را در کنار یک گلس محافظ عرضه می کند. این قاب های محافظ می توانند از دوربین های گلکسی اس 24 اولترا در برابر هر نوع ضربه ای محافظت کنند. این قاب ها در مدل های زیر عرضه می شوند:

ESR Boost Flickstand Case (HaloLock)

قاب گوشی گلکسی اس24 1

این قاب محافظ در واقع یک قاب براق با روکش مات است که با بالشتک های هوا در چهار گوشه ، محافظ دوربین و لبه نمایشگر از گلکسی اس 24 اولترا در برابر ضربات محافظت می کند. علاوه براین، وجود یک پایه استند که در حالت جمع شده با سطح قاب یکپارچه می شود می تواند برای کاربران خیلی مفید باشد. اگر پایه استند را باز کنید می توانید گوشی اس 24 اولترا خود را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قرار دهید. این پایه از جنس آلومینیوم ساخته شده و 3000 دفعه مورد آزمایش قرار گرفت.

قاب های کمی در بازار وجود دارند که بتوانند مانند این مدل به حلقه شارژ مغناطیسی و پایه نگه دارنده مجهز باشند. به علت وجود حلقه MagSafe قوی 1500 گرمی در پشت قاب Flickstand، شما می توانید از لوازم جانبی MagSafe با Galaxy S24 Ultra خود استفاده کنید. قاب Flickstand علاوه بر شارژرهای MagSafe، می تواند از شارژهای استاندارد Qi2 نیز پشتیبانی کند. ESR قصد دارد اکوسیستمی از لوازم جانبی HaloLock را در آینده نزدیک وارد بازار کند.

ESR Armor Kickstand Case

قاب گوشی گلکسی اس24 2

قاب ESR Armor مجهز به چهار بالشتک هوا در چهارگوشه ، پنل محافظ صفحه نمایش در جلو، قاب پشتی مقاوم و آکریلیک و محافظ های جداگانه برای لنزهای دوربین است. گوشی گلکسی اس 24 اولترا با این قاب محافظ می تواند از هر حادثه ای جان سالم به در ببرد. ESR Armor یک پایه استند دارد که برای استفاده در زمان تماشای فیلم، جستجو در اینترنت، گرفتن عکس سلفی یا گروهی می تواند خیلی کاربردی باشد.

ESR Boost Kickstand Case

قاب گوشی گلکسی اس24 3

قاب محافظ ESR Boost یک قاب شفاف و سبک است که می تواند برای استفاده روزانه گزینه مناسبی باشد. این قاب مجهز به بالشتک های هوا در چهار گوشه، لبه‌های محافظ دوربین و نمایشگر است. به علاوه یک پایه استند دارد که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و تا 3000 مورد آزمایش قرار گرفت. از این پایه می توان به صورت عمودی و هم به صورت افقی استفاده کرد.

ESR Classic Hybrid Case (HaloLock)

قاب گوشی گلکسی اس24 4

خیلی از افراد سادگی را بیشتر می پسندند. این قاب کلاسیک شفاف و سبک است و می تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد. علاوه براین، یک حلقه مغناطیسی قوی 1500 گرمی در پشت آن وجود دارد که با سایر لوازم جانبی HaloLock ESR یا ابزارهای MagSafe سازگاری دارد.

ESR Tempered Glass Screen Protector

قاب گوشی گلکسی اس24 5

محافظ صفحه شیشه ای ESR یک لایه محافظتی اضافی برای Galaxy S24 Ultra شما فراهم می‌کند. این محافظ بسیار نازک 0.25 میلی متر ضخامت دارد و نسبت به لمس صفحه نمایش و خواندن اثر انگشت حساسیت بالایی خواهد داشت. لبه‌های خمیده ظریف آن به‌خوبی با منحنی‌های نرم گوشی هماهنگ شده است و یک تناسب یکپارچه ایجاد می‌کند . این محافظ از لبه‌های گوشی محافظت می‌کند و فضای کافی را برای یک قاب ESR باقی می‌گذارد.
نصب محافظ صفحه شیشه ای ESR آسان است . با استفاده از قاب نصب تراز خودکار همراه با محافظ، می‌توانید آن را به راحتی در خانه نصب کنید. در کیت دو محافظ قرار دارد، بنابراین اگر یکی را بشکنید، همچنان یک یدکی دارید. علاوه بر این، اگر در اماکن عمومی هستید این قاب از نگاه غیر مستقیم افرادی که کنار شما هستند جلوگیری می کند. بنابراین آنها نمی توانند محتوای صفحه نمایش گوشی شما را ببینند.

ESR Armorite Camera Lens Protectors

قاب گوشی گلکسی اس24 6

سامسونگ در طراحی لنزهای دوربین بی پروا عمل می کند. به احتمال زیاد لنزهای دوربین گلکسی اس 24 اولترا به صورت جداگانه کنار هم قرار می گیرند. این لنزها در قاب پشتی برجسته تر از سایر بخش های دیگر خواهند بود. اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید هنگام خرید قاب محافظ به این مسئله دقت کنید. قاب محافظ Armorite ESR می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این قاب به صورت یکپارچه روی لنزهای دوربین قرار می گیرد و از آن در برابر ضربات خطرناک محافظت می کند.


چاپ