اپل اولین تیزر رسمی هدست Vision Pro را منتشر کرد

اپل با انتشار اولین تیزر تبلیغاتی هدست Vision Pro روی ویژگی های جدیدی که تا قبل از این هرگز فاش نشده بود، بیشتر مانور می دهد.

هدست اپل ویژن پرو تیزر تبلیغاتی

اپل به خاطر محصولات نمادین و تبلیغات خلاقانه‌اش معروف است. اگر به اولین تبلیغات شرکت کوپرتینویی که در سال های 2007 و 2008 برای اولین گوشی آیفون منتشر شد، نگاهی بیاندازید علت این محبوبیت را می توانید ببینید. اولین تیزر تبلیغاتی آیفون به غیر از تیزر معروف "سلام" که حاوی صحنه های بود که مردم با تلفن های ثابت در حال صحبت کردن بودند، نحوه استفاده از این دستگاه را به بینندگان آموزش می‌داد. اولین جمله‌ای که در این تبلیغ می شنوید این عبارت است "اینطوری روشنش می‌کنی".

زمستان و رونمایی ویژن پرو

حالا اپل دوباره این فرصت را پیدا کرد تا به بینندگان شبکه های تلویزیونی ایالات متحده هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro که در رویداد Groundhog که 2 فوریه برگزار می شود، معرفی کند. طبق افسانه های قدیمی بومیان آمریکا اگر خرس خاکستری در روز دوم فوریه (13 بهمن) به لانه‌اش برگردد و سایه خود را ببیند، زمستان تا شش هفته دیگر ادامه خواهد داشت. اما اگر سایه‌اش را نبیند، بهار زودتر از موعد فرا خواهد رسید. اما خرس قهوه ای چه سایه را ببیند و چه نه، رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو با قیمت پایه 3499 دلار در آن تاریخ به طور رسمی انجام خواهد شد.

همانطور که در تیزر ویدئویی می توانید ببینید اولین صحنه با بازی خواننده معروف Supertramp's Dreamer در پس زمینه شروع می شود. در این ویدئو مردی هدست را پوشیده و با کمک حرکات چشم ها و دستان خود یک ایستگاه کاری شامل برنامه های مختلفی مانند Keynote و برنامه Messages را اجرا می کند. پلن بعدی یک مردی روی کاناپه با کاسه پاپ کورن نشسته و در حال تماشای یک فیلم روی یک صفحه نمایش بزرگ مجازی است. این مرد می تواند فقط با یک حرکت ساده اندازه صفحه نمایش را تغییر بدهد.

پلن بعدی زن مسافری می بینیم که چمدانش را برای سفر بسته و از طریق تماس تصویری با یکی از کاربران ویژن پرو در حال صحبت است. پرسونا یک مدل دیجیتالی از شما در هدست ویژن پرو است که می‌توانید با آن گفتگو کنید. حرکات صورت و دست‌های شما به صورت بلادرنگ در پرسونا انعکاس داده می‌شوند به طوری که شما حس می کنید با یک شخص واقعی در حال تعامل هستید.

تصویر بعدی مربوط به مردی می شود که در حالت ایستاده مشغول تماشای یک منظره پانوراماست. او به سمت تصویر حرکت می کند و محو تماشای منظره می شود. این تبلیغ 60 ثانیه ای نشان می دهد حتی با روشن بودن هدست کاربر می تواند با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کند یا به طور مثال برای بچه های خود صبحانه حاضر کند. اپل شعار این تیزر تبلیغاتی را "Hello Vision Pro." انتخاب کرده است. حالا باید متظر ماند و دید این هدست واقعیت ترکیبی می تواند اپل را به چه نقطه ای در صنعت فناوری برساند!


چاپ