گوشی چینی Nubia Z50 Ultra به زودی رونمایی می شود

گوشی پرچم دار Nubia Z50 Ultra با دریافت گواهی TENAA یک قدم به زمان رونمایی نزدیک تر شد.

Nubia Z50 Ultra

بر اساس گزارش gizmochina؛ دسامبر سال گذشته گوشی nubia z50 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2  در چین رونمایی شد. اما با وجود گذشت دو ماه از زمان رونمایی گوشی nubia z50 هنوز خبری از مدل های بعدی آن نیست. اما طبق گواهی صادر شده در سایت TENAA شرکت سازنده به زودی از نسخه برتر این گوشی رونمایی خواهد کرد. یک افشاگر قابل اعتماد هم گمانه زنی هایی را هم در مورد برخی از ویژگی های آن منتشر کرده است.

دستگاه جدید با شماره مدل NX712J ثبت شده است که احتمال دارد نام رسمی آن همان Nubia Z50 Ultra باشد. تحلیل گران قابل اعتمادی نیز به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد این دستگاه منتشر کرده اند. بنابراین به احتمال زیاد این دستگاه همان مدل Ultra از خانوادهNubia Z50 می باشد.

در لیست TENAA به مشخصات سخت افزاری آن هیچ اشاره ای نشده است اما پیش بینی می شود این لیست در روزهای بعدی کامل تر خواهد شد. طبق ادعای Digital Chat Station، گوشی Nubia Z50 Ultra به نسل چهارم ZTE مجهز است و از نمایشگرهای BOE استفاده می کند. نمایشگر آن دارای وضوح تصویر 2K و لبه های خمیده خواهد بود. این دستگاه هوشمند توسط یک تراشه نمایشگر نسل دوم اجرا می شود. به احتمال زیاد گوشی های اولترا از قابلیت زوم پریسکوپ نیز پشتیبانی می کنند و علاوه بر آن، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز دارند.


چاپ  
amir
میخامش
من ک منتظر z50 ultra اش هستم ک چندروز دیگه معرفی میشه تا اونوبخرم. قیمت 3600 یوان واسه همه مشخصاتی ک داره، عالیه. البته قیمت 2700 یوانی یا زیر 400 دلاری z50 هم واقعا فوق العادست و رودستش نیست. imx890 ها ک همون imx776 بهینه تر شده هس هم از ای imx787 درعمل بطور کلی ضعیفترد.بماند که عکس های 35mm واقعا به دل بیشتر میشینه تا مث بقیه گوشیها بخاد باشه.
2