رندر گوشی جدید پرچم دار سونی مدل Xperia 1 V فاش شد

به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی پرچم دار سونی مدل Xperia 1 V منتشر شد.

sony xperia 3

براساس گزارش جی اس ام ارنا؛ رندرهایی که به تازگی از شرکت سونی درز پیدا کرده است به طور کامل مطابق با گزارش های قبلی آن مطابقت دارد.
به نظر می رسد سونی نمای ظاهری جزیره دوربین را در گوشی Xperia 1 V تغییر داد. اگر این مدل را بخواهیم با مدل Xperia 1 IV مقایسه کنیم اثری از دوربین ToF سنسور RGB IR نمی بینید. در مدل جدید، سه سنسور بزرگ وجود دارد که از مدل قبلی بزرگتر هستند و سنسور پایینی آن هم مجهز به یک بنز پریسکوپ می باشد. محل قرار گیری فلش LED در مدل2023 تغییر کرده و از محیط بیرونی جزیره در مدل سال قبل به داخل جزیره آمده است.


ابعاد Xperia IV

دارای ابعادی به طول 69.3 در 8.5 میلی‌متر می باشد. منابع نزدیک به این شرکت ادعا می کنند گوشی مدل 2023 به یک صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی و با همان نسبت تصویر 21:9 مجهز خواهد بود. با مقایسه ابعاد این دو مدل می توان به این نتیجه رسید که حاشیه های نمایشگر در مقابل با نسخه قبلی باریک تر شده است.

مشخصات فنی Xperia IV

گوشی Xperia IV با یک دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه یک تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی عرضه می شود. دوربین فوق عریض آن به 48 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است که از مدل قبلی 12 مگاپیکسل بیشتر می باشد. دوربین سلفی جلویی همان 12 مگاپیکسل را حفظ کرده است.
در مورد تراشه مدل 2023 گفته می شود Xperia IV به پردازنده فوق پیشرفته Snapdragon8 Gen2 شرکت کوالکام مجهز می باشد. بنابراین، پیش بینی می شود پرچم دار جدید سونی در کنار پردازنده قوی از یک سیستم خنک کننده قدرتمند هم بهره ببرد.


چاپ