مشخصات فنی گوشی پرچم دار نوکیا اولترا X200

امروز قصد داریم یک گوشی هوشمند جدید از برند نوکیا را با نام نوکیا اولترا X200 به شما معر فی کنیم. پس برای آشنایی بیشتر با نوکیا اولترا X200 تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

nokia x200
نوکیا محبوب ترین شرکت سازنده تلفن همراه در جهان است. نوکیا یک شرکت فنلاندی چندملیتی است که در سال 1865 تأسیس شده و در زمینه مخابرات، فناوری اطلاعات و لوازم الکترونیکی فعالیت می کند. هر سال، شرکت نوکیا بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بزرگ، تلفن‌های همراه میان رده و گوشی‌های پایین رده را با کارایی بالا به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر نیز، مشتریان منتظر گوشی هوشمند جدید این برند هستند. ما قصد داریم در مورد قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه گوشی هوشمند آینده نوکیا X200 Ultra صحبت کنیم.


تاریخ عرضه Nokia X200 Ultra
پس از خبرهای منتشر شده در خصوص تولید یک گوشی هوشمند پرچمدار توسط نوکیا، هر کسی که دنبال کننده محصولات جدید این شرکت بود، به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ دقیق عرضه Nokia X200 Ultra است. اما با عرض پوزش به اطلاع شما می رسانیم که تاریخ عرضه رسمی برای این گوشی هوشمند در دسترس نیست. تحلیل گران، پیش بینی می کنند تاریخ انتشار این گوشی پرچم دار 27 می سال 2022 است یا ممکن است به علت بروز رسانی ویژگی ها یا برخی مشکلات شرکت دیرتر از آن عرضه شود.


مشخصات Nokia X200 Ultra:
اول، ما در مورد نمایشگر آن صحبت می کنیم. گوشی هوشمند آینده نوکیا X200 Ultra با صفحه نمایش 6.9 اینچی از نوع Super AMOLED با صفحه کاملا لمسی عرضه خواهد شد که، توسط لایه ای از نوع Corning Gorilla Glass 7 محافظت می شود. خبر خوب برای دوستداران Nokia X200 Ultra این که، گوشی پرچم دار شرکت از وضوح صفحه نمایش 1440 x 3200 پیکسل استفاده می کند. در بخش نمایش، این موبایل از «نمایشگر همیشه روشن» نیز بهره می برد که، برای کاربران فعال بسیار مفید خواهد بود.


بخش بسیار مهم آن “دوربین” است. در بخش دوربین، نوکیا یک لنز اصلی چهارگانه 108 مگاپیکسلی به همراه لنز فوق عریض 32 مگاپیکسلی با سنسور عریض 16 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی را به قسمت دوربین جلو اضافه کرد. برای سلفی، دوربین 48 مگاپیکسلی دارد. به ویژگی های دوربین حالت های Zeiss Optics، فلاش LED، پانوراما و HDR اضافه شده است. اکنون می‌توانید با استفاده از دوربین‌های جلو به راحتی عکس سلفی بگیرید.


باتری: بخش بسیار مهمی بعدی یک گوشی هوشمند می باشد. بنابراین، Nokia X200 Ultra برای ارائه خدمات طولانی مدت خود از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. پس از یک بار شارژ کردن، حداقل تا 38 ساعت مانند Nokia X2021 نیازی به شارژ ندارید. «شارژ سریع باتری» یک ویژگی خاص رایج برای یک دستگاه پرچمدار است. بنابراین، این گوشی دارای ویژگی های شارژ سریع باتری 42 واتی است.


امروزه، زمانی که یک مشتری بخواهد یک گوشی هوشمند جدید بخرد، ابتدا ظرفیت حافظه گوشی را بررسی می کند. حافظه به معنای RAM، ROM، حافظه داخلی و کارت حافظه micro SD اضافی است. Nokia X200 Ultra با 8/12 گیگابایت رم و دو نسخه 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی ROM عرضه می شود. مشتریان به راحتی می توانند با استفاده از کارت micro SD حافظه آن را تا 1 ترابایت ارتقا دهند.


در بخش سیستم عامل، این گوشی هوشمند از اندروید 12 پشتیبانی می کند. پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 898 5G سرعت این گوشی هوشمند را بسیار سریع کرده است. این گوشی هوشمند نوکیا از نقطه اتصالات شبکه GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G استفاده می کند.


سنسور بخشی دیگر از یک گوشی هوشمند خوب محسوب می شود. بنابراین، تلفن همراه نوکیا از آخرین فناوری حسگرها مانند اثر انگشت (زیر نمایشگر، اولتراسونیک)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما و فشارسنج بهره می برد.


قیمت Nokia X200 Ultra 5G :
قیمت رسمی Nokia x200در هند، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، استرالیا، امارات متحده عربی، KSA، سنگاپور، مالزی، روسیه و سایر کشورهای اروپایی پیدا خواهید کرد. قیمت Nokia x200 از 799 دلار آمریکا شروع می شود، 58900 INR (روپیه هند) ،577 پوند (پوند انگلیس) ، 1085 استرالیا (دلار استرالیا) ، 2935 درهم عربی (ریال سعودی) ، 1072 SGD (دلار سنگاپور) ، 3315 MYR (رینگیت مالزی) ، 58300 روبل (روبل روسیه) و 675 یورو.


از اینکه ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید و از قیمت، مشخصات، ویژگی‌ها، طراحی، مفهوم، شایعات، بررسی، پیش‌سفارش، خرید آنلاین، تاریخ انتشار Nokia x200 بازدید کردید، سپاسگزاریم. اگر در مورد دستگاه پرچمدار آینده نوکیا X200 Ultra سؤالی دارید؟ فقط با استفاده از کادر نظر خواهی بپرسید. ما سعی خواهیم کرد با اطلاعات ارزشمند به نظرات شما پاسخ دهیم. با تشکر


چاپ  
زانیار روانخواه
چجوری گوشی نوکیاx200سفارش بدم
خیلی گوشی خوبیه من ازش خوش میاد
0
رحمن پژمان
قیمت گوشی x200
قیمت گوشی x200 باتوجه به نرخ دلار در ایران خیلی بالا خواهد بود. در حال حاضر نوکیا 5 دارم.باتریش داره اذیت میکنه. حافظه اش هم کمه. علاقه خاصی به گوشی نوکیا دارم. منتظر مدل جدید نوکیا بودم که میبینم قیمتش بالاست و نمیتونم بخرم. مجبورم مارکهای دیگری با قیمت ارزونتر بخرم.
0