بروزرسانی جدید متا: تغییرات آواتارها در متاورس

آواتارهای جدید متا در دسترس کاربران نسخه آزمایشی بتا قرار گرفت.

آواتار متاورس

طبق گزارش های فن تک و به نقل از انگجت؛ پاهای آواتارهای جدید در نسخه جدید متا بلندتر شده اند. Meta حدود یک سال قبل در رویداد کانکت 2022 اعلام کرد قصد دارد به آواتارهای عجیب و غریب متاورس خود پاهایی اضافه کند تا کمی انسان تر به نظر برسند. کم کم به زمان موعود متا نزدیک می شویم. آواتارهای Quest Home در حال حاضر در آخرین نسخه بتا نرم افزار Quest به اندام های اضافی مجهز شده اند.

شاید کاربران در حالت عادی نتوانند پاهای اضافی را ببینند. آنها فقط زمانی که به یک آینه مجازی (از دید سوم شخص) نگاه می کنند، قابل مشاهده هستند. بنابراین طبیعی است که در حال حاضر کسی نتواند این پاها را در دنیای واقعیت مجازی مشاهده کند.

طبق گزارش کاربران پاهای آواتار در نمای سوم شخص وقتی قرار می گیرد، خم نمی شود. بنابراین، شما نمی توانید روی زانوها بنشینید یا آنها را خم کنید. این شرایط برای زمانی که شما یک کاربر دیگر را در محیط VR می بینید، خیلی جالب نخواهد بود.

پاها هنوز به نسخه متاورس VR Horizon Worlds اضافه نشدند اما، اگر شما یکی از کاربران نسخه های آزمایشی بتا باشید می توانید آن را در نسخه اندرویدی و وب برنامه مشاهده کنید. البته تصمیم متا برای اضافه کردن پاها در محیط هوریزون دور از انتظار علاقه مندان به آواتارهای متا بود. طبق این گزارش متا هنوز کیت توسعه نرم افزار خود را به صورت عمومی منتشر نکرده است. بنابراین، توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث نمی توانند به ابزارهای آن دسترسی داشته باشند و از آن در بازی ها استفاده کنند. به احتمال زیاد، متا در رویداد ماه آینده Meta Connect از اواتارهای جدید رونمایی می کند. احتمال دارد در این مراسم شرکت اطلاعات بیشتری در مورد این آواتارها منتشر کند. متا در رویداد بعدی همزمان با تغییرات جدید از هدست جدید Quest 3 پرده برداری خواهد کرد.


چاپ