انتشار 8 بازی جدید Xbox Game Pass تا ژانویه 2024!

Xbox Game Pass سال جدید را با مجموعه ای از بازی ها و به روز رسانی های جدید آغاز می کند.

ایکس باکس 2024

ژانویه 2024 برای گیمرها هیجان انگیز خواهد شد. شرکت مایکروسافت امروز لیست بازی‌های جدیدی را که در ماه آینده به این سرویس اضافه می‌شوند، منتشر کرد. این لیست شامل 8 بازی جدید از جمله Assassin's Creed Valhalla می شود. اما این بازی های در چه ژانرهایی هستند؟! برای پیدا کردن پاسخ این سئوال با های فن تک تا انتهای مطلب همراه باشید.

بازی های 2024:

 

بازی Close to the Sun (در دسترس): در مجموعه جدید رز آرچر در عرشه کشتی هلیوس تسلا به دنبال خواهرش، آدا می گردد. شما با این بازی وارد یک داستان ماجراجویی در دهه 1830 تا 1910 می شوید. شما باید در این داستان با خطرات موجود در آب های بین المللی و آزاد دست و پنجه نرم کنید.

بازی Hell Let Loose (انتشار از تاریخ 4 ژانویه): این بازی چهره واقعی جنگ را در قالب بازی آنلاین به مخاطبان ارائه دهد. بازی Hell Let Loose مربوط به جنگ جهانی دوم می شود. در این بازی شما باید به جای تیرانداز شخصیت اول داستان به نام هاردکور قرار ایفا نقش کنید. در این بازی کار گروهی اهمیت زیادی دارد.

ایکس باکس 2024 بازی Hell

بازی Assassin's Creed Valhalla (تاریخ انتشار 9 ژانویه) : در سری جدید Assassin's Creed، شما باید به جای یک جنگجوی افسانه ای دوره وایکینگ ها معروف به " ایور " بازی کنید.

ایکس باکس 2024 بازی ASSASSIN

بازی Figment (تاریخ انتشار 9 ژانویه): بازی Figment یک بازی اکشن ماجراجویی است که از موسیقی، طنز و روایت های چند لایه تشکیل می شود.

بازی Super Mega Baseball4 (تاریخ 11 ژانویه 2024): این بازی قرار است به سرویس EA Play اضافه شود. این نوع گیم‌پلی معمولاً برای بازیکنان تازه‌کار و کسانی که به دنبال یک تجربه بازی آسان و لذت‌بخش هستند مناسب است. بازیکنان می‌توانند از بین حدود 200 بازیکن افسانه‌ای بیسبال شخصیت اصلی را انتخاب کنند. بازی بیسبال4 سه سطح مختلف Franchise، Pennant Race و Online Leagues دارد. بازی Super Mega Baseball 4 به دلیل گیم‌پلی روان و جذاب، گرافیک پیکسلی زیبا و صداگذاری عالی مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفت. این بازی به رکود فروش بیش از 2 میلیون نسخه در سراسر جهان، دست پیدا کرد.

بازی We Happy Few (انتشار 11 ژانویه): بازی در یک جهان موازی همزمان با دهه ۱۹۶۰ انگلستان جریان دارد. در این جهان، یک دارو به نام Joy به مردم داده می‌شود تا آنها را شاد و مطیع نگه دارد . بازیکنان کنترل یکی از سه شخصیت را بر عهده می‌گیرند که از این دارو متنفرند و سعی می‌کنند از شهر Wellington Wells فرار کنند. گیم‌پلی بازی ترکیبی از اکشن، مخفی‌کاری و بقا است. بازیکنان باید از نیروهای امنیتی شهر فرار کنند، با دشمنان مبارزه کنند و منابع مورد نیاز برای زنده ماندن را بدست بیاورند.

بازی Resident Evil2 (انتشار 16 ژانویه): داستان بازی Resident Evil 2 در شهر Raccoon City اتفاق می افتد که توسط یک ویروس خطرناک آلوده شده‌است. این ویروس انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند. بازیکنان کنترل دو شخصیت را بر عهده می‌گیرند. بازیکنان باید از شهر Raccoon City فرار کنند و در این راه با زامبی‌ها و سایر دشمنان خطرناک مبارزه کنند. بازی Resident Evil 2 به دلیل گرافیک خیره‌کننده، گیم‌پلی ترسناک و داستان جذابش مورد تحسین منتقدان و بازیکنان زیادی قرار گرفت. تا این لحظه بازی جدید به رکورد فروش بیش از 10 میلیون نسخه در سراسر جهان، دست یافته است.

ایکس باکس 2024 بازی Resident

بازی Those Who Remain (انتشار 16 ژانویه): این بازی در ژانر ترسناک است که در یک شهر کوچک خیالی به نام Dormont اتفاق می افتد. داستان بازی در مورد مردی به نام Edward است که در حال رانندگی در جاده است که ناگهان برق شهر قطع می‌شود Edward . در تاریکی گیر می‌افتد و متوجه می‌شود که شهر تبدیل به مکانی ترسناک و وهم‌انگیز شده است. او باید در تاریکی شهر به دنبال همسر گمشده خود، Emily، بگردد . در طول مسیر ادروارد با موجودات شیطانی و خطرناکی روبرو می‌شود که سعی می‌کنند او را متوقف کنند . او باید با گذشته تاریک خود روبرو شود و حقیقت آنچه در شهر اتفاق افتاده را کشف کند.

بروز رسانی های جدید شامل:

  • بازی Dead by Daylight (در دسترس): اضافه شدن یک قاتل جدید به نام Chucky.
  • بازی Hello Neighbor 2 Anniversary (در دسترس): اضافه شدن یک منطقه جنگلی جدید در حومه ریون بروکس.
  • بازی Sea of Thieves(در دسترس) : اضافه شدن قابلیت ماجراجویی Safer Seas .

چاپ