شرکت OpenAI از چت بات جدید GPT-4 رونمایی کرد!

شرکت آمریکایی OpenAI از آخرین مدل چت بات خود با قابلیت قبولی در آزمون وکالت رونمایی کرد.

gpt-4 چت بات

چت بات GPT-4 آخرین مدل چند وجهی است که حتی می تواند در آزمون وکالت و آزمون های دستیاری شرکت کند و پذیرفته شود. مدل چند وجهی به این معناست که هوش مصنوعی می تواند از روی تصاویر و محتوای متنی، تولید محتوا انجام دهد. کاربران ChatGPT Plus نیز می توانند از این مدل برای تولید محتوا استفاده کنند.

فارغ التحصیلان رشته حقوق برای آمادگی بیشتر در آزمون های آزمایشی وکالت شرکت می کنند. چت بات GPT-4 10 درصد بیشتر از داوطلبین امتیاز کسب کرد. مدل قبلی این چت بات در آزمون وکالت 10 درصد کمتر از داوطلبین امتیاز به دست آورده بود. البته، GPT-4 نیز مانند نسخه های پیشین محدودیت هایی دارد و به دلیل خطاهای استدلالی نمی توان به اطلاعات آن صد در صد اعتماد کرد. بنابراین، هنگام استفاده از خروجی های مدل زبانی به ویژه در زمینه های پرمخاطب، باید احتیاط کرد.


GPT-4 حتی می تواند حدس بزند وقتی نخ های یک بادکنک در تصویری که به آن نشان داده شده است، بریده شود چه اتفاقی رخ می دهد. به عبارت بهتر، این چت بات می تواند پیام متنی یا تصویری را پردازش کند. علاوه بر این، به کاربر اجازه می دهد علاوه بر تنظیمات متنی، عملیات بینایی یا زبانی را مشخص کند. در مجموع، خروجی های متنی (زبان طبیعی، کد و غیره) را بر اساس ورودی های متن یا تصاویر پراکنده تولید می کند.

تفاوت بین نسخه های GPT-3.5 و GPT-4 خیلی ظریف است. تفاوت در کارهای پیچیده تر خود را نشان می دهند. GPT-4 نسبت به مدل قبلی قابل اعتمادتر، خلاقانه تر است و دستورالعمل های پیچیده تر را بهتر پردازش می کند .آزمون وکالت یکی از بارزترین نمونه این تفاوت است.


چاپ