استفاده از هوش مصنوعی در خلق شخصیت های CGI فیلم های تخیلی!

ابزار ادیت فیلم Wonder Studio به قابلیت هوش مصنوعی برای ایجاد شخصیت های CGI مجهز شده است.

ابزار ادیت فیلم مبتنی بر هوش مصنوعی

Wonder Studio از هوش مصنوعی برای خلق شخصیت های CGI استفاده می کند که در فیلم های علمی-تخیلی کاربرد زیادی دارد. CGI از گرافیک کامپیوتری برای ساخت جلوه های بصری در صنعت فیلم سازی استفاده می کند. این تصاویر می توانند دو بعدی و سه بعدی باشند.

نرم افزار ادیت MetaHuman با دو ابزار Unreal Engine و Wonder Studio به شما امکان می دهد بدون نیاز به نرم‌افزار سه بعدی یا سخت‌افزار تولیدی مانند لباس‌های مخصوص، تنها با چند کلیک تصاویر CGI بسازید. هوش مصنوعی Wonder Studio به طور خودکار شخصیت های CG را به صورت مستقیم در صحنه متحرک، نورپردازی و آهنگسازی می کند.

به عبارت دیگر ابزار Wonder Studio حدود 80% تا 90% از کار جلوه های بصری را فریم به فریم خودکار انجام می دهد و بقیه کارها را به عهده کاربر می گذارد. نکته جالب تر از همه اینجاست که این برنامه به صورت کامل آنلاین و تحت وب انجام می شود. بنابراین، شما نیاز به نصب هیچ نرم افزاری ندارید. نسخه بتای این ابزار در مرحله تست قرار دارد اما، در فیلم برادران روسو "Electric State" از آن استفاده شده است.

تای شریدان، یکی از بنیانگذاران Wonder Dynamicsدر خصوص ابزار جدید هوش مصنوعی گفت: « ما سه سال را صرف ساختن فناوری Wonder Studio به عنوان یک فناوری پایه کردیم و در حال توسعه برخی ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز به آن هستیم تا بتوانیم چند ماه آینده از آنها رونمایی کنیم. من ممکن است تعصب داشته باشم، اما به نظرم ساختن فیلم باید یکی از جالب ترین کارهایی باشد که می توانید داشته باشید. ما در قلب داستان هستیم. این فناوری به ما کمک می کند تا داستان بهتری بسازیم. هوش مصنوعی فرصت ساخت فیلم های بیشتر را فراهم می کند.»


چاپ