مایکروسافت از هوش مصنوعی در سیستم های CRM استفاده می کند!

شرکت مایکروسافت از هوش مصنوعی CoPilot شرکت OpenAI در سیستم های مدیریت مشتری(CRM) استفاده می کند.

سیستم مدیریت مشتری مایکروسافت

براساس گزارش gizmochina ؛ ایمیل های تبلیغاتی مدتهاست با ارائه محتواهای بی کیفیت کارایی خود را از دست داده اند اما، تغییرات جدیدی در راه است. مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که از ابزار هوش مصنوعی OpenAI در برنامه مدیریت مشتری Dynamics 365 استفاده کرده است. داینامیک 365 از قابلیت CoPilot برای مدیریت بهتر محتواهای کسب و کارها استفاده می کند.

بیشتر شرکت ها به دلیل کمبود زمان یا نیروی کار از راه های مختلفی برای حفظ جایگاه خود در بازار استفاده می کنند. نرم افزار CRM شرکت مایکروسافت که به داینامیک 365 معروف است یکی از راه هایی است که به حفظ جایگاه شرکت ها کمک می کند. این برنامه به کمک ابزار هوش مصنوعی جدیدی که در اختیار دارد می تواند به مشتریان ایمیل راسال کند، به سئوالات آن ها پاسخ دهد، یک خلاصه ای از جلسات شرکت بسازد و نمودارهای بازار را بدون نوشتن دستورات کوئری SQL به شما نمایش دهد.

ایمیل های تبلیغاتی تهیه شده توسط هوش مصنوعی از خلاقیت زیادی برخوردار نیستند ولی، می تواند کار شرکت ها را آسان تر کند. اما، با این وجود کیفیت محتوا به دستورات شما هم بستگی دارد.

کاربران در آینده نزدیک زمانی که برای پیگیری مشکل خود و دریافت مشاوره با شرکت شما تماس می گیرند، می توانند به صورت 24 ساعته از خدمات دستیار آنلاین استفاده کنند. این ابزار از اطلاعات موتورهای جستجوی بینگ و دانشی که توسط شرکت ها به آن داده می شود، برای تولید محتوا استفاده می کند. پس کاربران نسبت به صحت اطلاعات آن، اطمینان کامل داشته باشند.

غول نرم افزاری جهان با همکاری شرکت OpenAI قصد دارد از چت بات ChatGPTعلاوه بر نرم افزار CRM ، در نرم افزار مایکروسافت Teams (نرم افزار Teams مانند ادبی کانکت عمل می کند و برای برگزاری جلسات کاری استفاده می شود.) نیز استفاده کند. این شرکت ابزار CoPilot را با کمک تعدادی از برنامه نویسان وب سایتGitHub ساخته است. وب سایتی که به کاربران کمک می کند تا کدهای برنامه نویسی را راحت تر و با دقت بالاتری بنویسند.


چاپ