رونمایی سامسونگ از حلقه هوشمند در نمایشگاه MWC 2024!

سامسونگ در نمایشگاه موبایل MWC 2024 بارسلونا از حلقه هوشمند جدید خود رونمایی کرد.

سامسونگ حلقه هوشمند

سامسونگ ادعا می کند که این حلقه هوشمند می تواند پایش علائم حیاتی بدن را برای افراد ساده تر و راحت تر کند. غول کره ای به تازگی در جریان برگزاری رویداد کنفرانس جهانی MWC 2024 از اولین حلقه گلکسی هوشمند خود رونمایی کرد. این دستگاه بیشتر به عنوان یک گجت سلامتی عمل می کند و سه رنگبندی جذاب پلاتینی، طلایی و مشکی سرامیکی دارد. به احتمال زیاد این محصول تا آخر امسال روانه بازار خواهد شد.

SAMSUNG ماه گذشته رندرهایی از حلقه گلکسی را در رویداد آنپکد گلکسی اس 24 به نمایش گذاشت اما، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت افزاری آن منتشر نکرد. تنها اطلاعاتی که در مورد این دستگاه وجود داشت این بود که، حلقه هوشمند کره ای یک پوشیدنی سلامت محور است که می تواند با حلقه هوشمند شرکت Oura رقابت کند.

شرکت کره ای در یک اقدام عجیب به هیچ خبرنگاری اجازه عکاسی از این محصول را در نمایشگاه نداد. اما طبق تصاویر خود سامسونگ به نظر می رسد این حلقه از نظر اندازه با حلقه Oura شباهت زیادی دارد. ضخامت حلقه با توجه به سنسورهایی که در آن تعبیه شده است، خیلی غیر عادی نیست. اما طبق ادعای مجله The Verge وزن این گجت سبک تر از مدل های مشابه موجود در بازار است. سایز بندی آن از شماره 5 تا 13 شروع می شود که با علامت S تا XL که در داخل بدنه حک شده، قابل تشخیص است. اندازه باتری هم با توجه به سایز آن با هم فرق دارد و در رنج 14.5 میلی آمپر ساعت تا 21.5 میلی آمپر ساعت قرار می گیرد. اما مدت دوام باتری هنوز مشخص نیست! حلقه های هوشمند شرکت رقیب( (Oura می توانند با یک بار شارژ تا 7 روز کار کنند.

سامسونگ کار با حلقه هوشمند

بر اساس پست وبلاگی که دکتر Hon Pak، معاون سامسونگ منتشر کرد حلقه Galaxy Ring قادر است ضربان قلب، حرکت و میزان تنفس را کنترل کند و با توجه به آن توصیه های مورد نیاز را به کاربران ارائه ‌دهد. علاوه بر این موارد، این شرکت با استفاده از داده‌های شریک تجاری خود Natural Cycles کنترل زمان قاعدگی را هم انجام می‌دهد که به عنوان یکی از ویژگی های کلیدی در حلقه های Oura وجود دارد.

یکی از ابزارهای جدیدی که سامسونگ در Galaxy Ring استفاده کرد، My Vitality Score نامیده می شود. این ویژگی می تواند سطح هوشیاری فرد را اندازه گیری کند تا کاربران در جریان وضعیت جسمانی خود قرار بگیرند. نتایج این ارزیابی براساس داده های علمی از طریق «کارت‌های تقویت‌کننده» به کاربران نمایش داده می شود. Galaxy Ring در واقع بخشی از اکوسیستم سلامت سامسونگ هستند که با ساعت های گلکسی واچ سازگاری کامل دارد بنابراین، کاربران قادر هستند از هر دو دستگاه برای کنترل علائم حیاتی بدن استفاده کنند. معمولا پوشیدن یک حلقه به مراتب از ساعت راحت تر است. به همین علت، سازنده آن فکر می کند که این محصول با استقبال زیادی مواجه خواهد شد.
حلقه گلکسی در وهله اول فقط قادرند با گوشی های گلکسی سامسونگ کار کنند. اما به گفته سازنده در آینده نزدیک دستگاه های اندرویدی بیشتری را می تواند پوشش دهد.


چاپ