مشخصات و قیمت قایق بادبانی لوکس Mayla GT

قایق بادبانی لوکس مایلا GT می تواند به نقطه عطفی در صنعت قایقرانی تبدیل شود.

قایق تفریحی لوکس مایلا سرعت

شرکت Mayla یکی از سازندگان مطرح قایق های لوکس در جهان به حساب می آید. این شرکت در سال 2013 توسط Maurizio Balducci راه اندازی شد. Mayla به ساخت قایق های تفریحی سفارشی با کیفیت بالا که به دلیل طراحی شیک و نوآورانه خود شناخته شده اند، شهرت زیادی دارد. این شرکت به تازگی از قایق بادبانی لوکس Mayla GT رونمایی کرد. قایق بادبانی 44 فوتی با طراحی شیک و بدنه فیبر کربنی که دارد، سرعت و تجمل را با هم ترکیب کرده است.

مشخصات قایق بادبانی لوکس Mayla GT

بدنه سبک وزن: بدنه Mayla GT از جنس فیبر کربنی ساخته شده است که به طور قابل توجهی وزن آن را کاهش می‌دهد و به آن چابکی و سرعت می‌دهد. این قایق تنها 3.8 تن وزن دارد که آن را به یکی از سبک‌ترین قایق‌های تفریحی در کلاس خود تبدیل می‌کند.

طراحی نوآورانه: Mayla GT طراحی شیک و مدرن آن بیشتر شبیه یک قایق موتوری مسابقه‌ای است تا یک قایق تفریحی سنتی. این قایق دارای پله‌های عرضی دوگانه و منحرف‌کننده‌های Petestep است که با هدف افزایش کارایی، کاهش نویز و ارائه سواری پایدارتر طراحی شده‌اند.

عملکرد قدرتمند: Mayla GT با پیشرانه های مختلف گازی، دیزلی، برقی یا هیبریدی عرضه می شود. مدل پایه آن به موتور سوپرشارژV8 مجهز است که 650 اسب بخاری قدرت دارد. اما مدل GTR-R حدود 3100 اسب بخار با عملکرد بالا دارد که برای افرادی که عاشق هیجان و سرعت هستند می تواند بهترین گزینه باشد.

قابلیت‌های سفارشی‌سازی: Mayla GT به همراه طیف وسیعی از امکانات سفارشی‌ عرضه می شود تا مالکان بتوانند قایقشان را مطابق با سلیقه خود بسازند. به عنوان نمونه: خریداران می‌توانند مواردی مانند رنگ بدنه، چیدمان داخلی و تجهیزات را طبق سلیقه خود هنگام خرید تغییر دهند.

این قایق بادبانی لوکس در دو مدل تمام الکتریکی و هیبریدی دیزلی-الکتریکی ساخته شد. مدل تمام الکتریکی آن تحت عنوان E-GT حداکثر سرعت 50 گره و قدرت 2200 اسب بخار دارد. اما سرعت مدل E-GTR هیبریدی دیزلی – الکتریکی آن به 60 گره دریایی هم می رسد. Mayla معتقد است این دو مدل می تواند سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار دهد.

هدف مایلا از ساخت قایق Mayla GT فقط تسخیر امواج نیست! آنها به مقوله مهم تر یعنی لذت سفر هم توجه داشتند. به همین علت کابین روی عرشه ظرفیت حمل هشت مسافر را دارد. از امکانات دیگر آن می توان به سکوی آفتاب گیر، محل باربیکیو و بار مرطوب آن اشاره کرد.

قایق تفریحی لوکس مایلا

امکانات دیگر:

باشگاه ساحلی روی قایق : قایق بادبانی جدید امکان می‌دهد تا قایق سواران بتوانند از تفریحات آبی نیز لذت ببرند. سکوی باشگاه ساحلی این قایق به همراه درب برقی که گاراژ اسباب‌بازی‌های آبی را پنهان می‌کند، امکان دسترسی آسان به تفریحات هیجان‌انگیزی مانند شنا، غواصی و اسکی روی آب را فراهم می‌کند.

کابین داخلی: در کابین داخلی زیر عرشه قایق GT تبدیل به یک واحد شناور می شود. در داخل آن یک تخت دو نفره، کاناپه لانژ و سیستم سرگرمی، یک حمام با دوش مجزا وجود دارد. بنابراین افرادی که در مراسم مهمانی به دنبال یک مکان خصوصی برای استراحت هستند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

شرکت سازنده در اولین نمایشگاه جهانی Boat Düsseldorf 2024 از قایق های برقی Mayla GT رونمایی کرد. کریستوفر گلسدورف مدیر عامل این شرکت در این مراسم گفت: " Mayla GT در دنیای قایق‌های ورزشی لوکس، معیار جدیدی از تعهد به نوآوری، عملکرد و کیفیت را به نمایش می‌گذارد. این قایق با تلفیقی بی‌نظیر از فناوری‌های پیشرفته، عملکرد بی‌بدیل و تعهدی راسخ به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان، خود را از رقبا متمایز می‌کند."
این قایق لوکس با تلفیق سرعت، قدرت، زیبایی و امکانات رفاهی، تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر دریایی را به مالکان خود هدیه می‌دهد. برای کسانی که علاقه به ماجراجویی دریایی دارند، Mayla GT بین 1.6 تا 1.7 میلیون یورو آب می خورد. مرحله تست دریایی که قرار است در بهار 2024 در یک مکان انحصاری اروپایی آغاز شود، به علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهد تا هیجان و تجملی را که مایلا وعده داده است، تجربه کنند.


چاپ