ژاپن از اولین خانه کانتینری با سلول های خورشیدی رونمایی کرد

مهندسان شرکت Jeep ژاپن برای اولین بار موفق شدند، خانه کانتینری بسازند که از انرژی خورشیدی در محیط هایی خارج از شبکه های شهری، برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می کند.

خانه کانتینری
طبق گزارش های فن تک، این خانه های سیار با استفاده از سلول های خورشیدی می تواند در شرایط آب و هوایی سخت دوام بالایی داشته باشد.
کارخانه جیپ ژاپن موفق شد از اولین خانه کانتینری مدولار و خورشیدی خود که مخصوص مناطق خارج از شبکه های شهری طراحی شده است، رونمایی کند. هدف شرکت از طراحی چنین ساختمان سیاری این بود که، افراد بتوانند به سرعت کناره های تاشو این کانتینر را جمع کنند و بدون نگرانی به مکان دیگری انتقال دهند.

خانه سیار

زمانی که آب و هوا مساعد باشد، شما می توانید به سادگی درهای کانتینر را باز کنید و از مشاهده مناظر اطراف جایی که خانه در آن قرار دارد لذت ببرید. کانتینرهای حمل و نقل در حالت عادی طوری طراحی شده اند که، می توانند در ستون‌های بلند قرار بگیرند و وزن زیادی را تحمل کنند. از کانتینرها در حالت عادی برای حمل و نقل کالاها در مسیرهای آبی استفاده می شوند، به همین دلیل در شرایط سخت آب و هوایی مقاومت بالایی دارند. این خانه های سیار، برای مناطقی که دارای شرایط سخت آب و هوایی هستند مانند بیابان‌ها، کاربردی باشد. متأسفانه، هنوز اطلاعاتی در مورد زمان و یا این که شرکت جیپ ژاپن فروش این خانه کانتینری را از چه تاریخی شروع خواهد کرد، وجود ندارد.


چاپ