قهوه سرد برای گیاهان آپارتمانی موثر است

ممکن است شماعاشق قهوه باشید ،اما گاهی اوقات، به اتمام فنجان صبحگاهی خود نرسید. با این حال، آن قهوه باقی مانده و سرد شده را در دور نریزید، زیرا گیاهانی که شما در منزل خود نگه داشته اید هم میتواند از قهوه سرد شده استفاده کند.

قهوه در واقع می تواند به گیاهان آپارتمانی شما کمک کند تا مواد معدنی زیادی را تقویت کنند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی خاک بریزید.

ghahvesard

در اینجا سوال پیش می آید که قهوه سرد چگونه میتواند مواد معدنی را در گیاهان را تقویت کند؟
بسیاری از مواد معدنی موجود در قهوه که به نفع شما هستند، برای گیاهان نیز مفید هستند. نیتروژن، پتاسیم و منیزیم همگی در یک فنجان دم کرده یافت می شوند و زمانی که به آن اضافه می شوند، می توانند مواد مغذی بیشتری را به گیاه شما وارد کنند.
با این حال، اگر می‌خواهید گیاهان خود را احیا کنید یا کمی به آن‌ها رونق دهید، باید مطمئن شوید که از قهوه به روش درست استفاده کنید.
اول اینکه نباید از قهوه داغ و تازه دم استفاده کنید. گرما می تواند به ریشه گیاهان شما آسیب برساند و با هر نوع مزیتی مقابله کند. قهوه همچنین به شدت اسیدی است که می تواند به گیاهان شما نیز آسیب برساند.
به محض اتمام نوشیدن آن را بلافاصله روی آنها نریزید و فقط از قهوه سیاه استفاده کنید. ابتدا می خواهید قهوه خود را با آب رقیق کنید تا شبیه چای سیاه شود و سپس آن را روی خاک بریزید. شما می توانید این کار را هفته ای یکبار انجام دهید.
با این حال، چند هشدار در مورد این ترفند وجود دارد. اول، اگرچه این ممکن است یک هک خوب برای تقویت لحظه ای باشد، اما در صورت استفاده طولانی مدت می تواند تعادل ph را در خاک شما از بین ببرد و گیاه شما را از بین ببرد. اگر قصد استفاده از آن را دارید، حتماً یک مانیتور pH خاک تهیه کنید تا از متعادل ماندن خاک اطمینان حاصل کنید (معمولاً در حدود 5.5-6.5 برای گیاهان سرپوشیده). در نهایت، اگر نگران هستید، این هک کمتر احتمال دارد که اثرات مضری روی درختان داخلی داشته باشد، بنابراین فیکوس یا انجیر برگ کمانچه شما ممکن است بهترین نقطه برای شروع باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ