معرفی تلویزیون‌هایی با پنل‌های OLED ال‌جی دیسپلی

به دنبال افزایش روزافزون تقاضای LG Display- ال‌جی دیسپلی که زیرمجموعه‌ی ال‌جی الکترونیکس می باشد، سامسونگ در سال 2022 برنامه ریزی کرده است،در برخی از تلویزیون هایش پنل‌های به‌کار ببرد.

محصولات تلویزیونی سامسونگ اخیرا در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته شده ، و ال جی دیسپلی برخی از پنل‌های نوآورانه و گسترده خود از جمله Q-LED و OLED را در اختيار جهانیان قرار داده است

samsung transparent display

Elec گزارش می دهد که امسال، سامسونگ مدل های جدیدی از تلویزیون را در سال 2022منتشر می کند که از پنل های W-OLED سفید ال جی Display استفاده می کنند. سامسونگ در حال حاضر با LG Display برای تامین پنل‌های W-OLED برای بخشی از مجموعه تلویزیون‌های سال 2022 خود، قراردادي بسته است. مدیرعامل سامسونگ،( هان جونگ هی) در جریان نمایشگاه CES 2022 گفته بود که این شرکت آماده خرید پنل‌های OLED از LG Display است.
با این حال، نشانه‌هایی وجود دارد که ممکن است بحث‌ها بین دو شرکت با مشکل مواجه شده باشد. این امر منجر به تأخیر احتمالی عرضه تلویزیون های سامسونگ با پنل های W-OLED ال جی در ماه مه طبق برنامه قبلی شده است. این تأخیر همچنین منجر به تعویق برنامه سامسونگ برای اطلاع رسانی به توزیع کنندگان جهانی تلویزیون در مورد برنامه های ارسال تلویزیون های W-OLED شده است. بنابراین علیرغم برنامه ریزی های قبلی در این راستا، هیچ اشاره ای به این موضوع در طول نمایشگاه CES 2022 نشده است.
در این بین، سامسونگ با پیشنهاد قیمتی LG Display موافقت کرده است و پنل ها با قیمتی که LG Display به LG Electronics فروخته می شود، در دسترس کاربران قرار میگیرد.
سامسونگ قصد دارد حدود 2 میلیون دستگاه از پنل‌های W-OLED ال‌جی خریداری کند و 1.5 میلیون دستگاه از تلویزیون‌ها را روانه بازار کند و به نظر می‌رسد این برنامه‌ ریزی بدون هیچ تغییری اجرایی شود. در مجموع برای علاقه مندان تلویزیون های سامسونگ باید اعلام کرد ، که این غول فناوری 2 میلیون تلویزیون OLED تولید خواهد کرد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ