راه‌اندازی مجموعه‌هاي اپل فیتنس

اپل فیتنس Apple Fitness+ هفته آینده مجموعه‌ها و سرویس‌های Time to Run را دریافت می‌کند.

اولین سرویس دریافتی، یک سری تنظیم شده از تمرینات و مدیتیشن از کتابخانهFitness+ است، در حالی که دومی یک تجربه دویدن صوتی است که برای بهبود عملکرد کاربران طراحی شده است. این سرویس های جدید به اپل واچ متصل خواهند شد. ، اپل فیتنس همچنین فصل سوم Time to Walk را همراه با Artist Spotlight جدید معرفی خواهد کرد که شامل موسیقی از هنرمندان شناخته شده می باشد.

Apple Fitness

از طریق یک پست وبلاگ، اپل چند سرویس جدید را برای Apple Fitness+ اعلام کرد که در 10 ژانویه (20دی) عرضه خواهند شد. همانطور که قبلاً ذکر شد، خدمات جدید شامل مجموعه ها و Time to Run می باشد. اولی مجموعه‌ای از تمرین‌ها و مراقبه‌ها (یوگا، مدیتیشن)را فهرست می‌کند که به کاربران کمک می‌کند به اهداف تناسب اندام خود برسند. در زمان راه اندازی، شش مجموعه در دسترس خواهند بود( چالش اصلی 30 روزه، است که وضعیت بدن خود را با پیلاتس بهبود می بخشید، وضعیت های تعادلی یوگا خود را کامل می کنید، کمر خود را تقویت می کنید، دراز کشیده، و برای داشتن یک زمان خواب بهتر آرام آماده میشود)

watchOS 7 recap review Fitness 370x247
Time to Run به عنوان یک "تجربه اجرای صوتی طراحی شده برای کمک به کاربران برای تبدیل شدن به دونده های سازگارتر و بهتر". هر قسمت از Time to Run نکات مربیگری از مربیان برتر چون (امیلی فایت، جیمی-ری هارتشورن، سام سانچز، اسکات کاروین و کوری وارتون-مالکوم) را دارد. هر قسمت از Time to Run on Apple Fitness+ دارای لیست‌های پخش انگیزشی و انرژی‌بخشی است که توسط مربیان تنظیم شده‌اند.
اپل همچنین فصل سوم Time to Walk را منتشر خواهد کرد، نوعی پادکست که در آن افراد مشهور، نوازندگان، کارشناسان سلامت و فعالان داستان های انگیزشی خود را با مشترکین Fitness+ به اشتراک می گذارند. هر هفته، مهمانان جدیدی در این اپیزود حضور خواهند داشت و اولین قسمت از فصل سوم، Rebel Wilson را به نمایش می‌گذارد. از دیگر مهمانان قابل توجه می توان به حسن منهاج، برنیس کینگ، کریس ملونی و غیره اشاره کرد.
در نهایت، Artist Spotlight تمرینات جدیدی با موسیقی اد شیران، فارل ویلیامز، شکیرا و بیتلز ارائه خواهد کرد. هر لیست پخش به یک هنرمند اختصاص داده می شود و در نهایت، اپل تمرینات جدیدی را با موسیقی از این هنرمندان منتشر می کند. انواع تمرینات شامل دوچرخه سواری، رقص، HIIT، قدرت، تردمیل و یوگا می باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ