پلتفرم کویین وضعیت واکسینه را نمایش میدهد

CoWIN -کویین پلتفرمی است که به صورت کامل وضعیت واکسینه و یا نمیه واکسینه را نمایش میدهد، پلتفرمی که به‌عنوان نرم‌افزار در سطح جهانی در دسترس همگان است


CoWIN برای اولین بار در جریان کنفرانس جهانی CoWIN در ماه جولای(تیر) اعلام شد که به یک پلت فرم منبع باز و جهانی تبدیل می شود.
CoWIN در حال حاضر شروع به نمایش نشان هایی کرده است که وضعیت کاملاً واکسینه شده و نیمه واکسینه شده را در پروفایل کاربران در پورتال نشان می دهد. علاوه بر این، دولت هند نیز با تبدیل کردن پورتال ردیابی COVID-19 به یک نرم‌افزار متن‌باز، پلتفرم CoWIN را به صورت جهانی در اختیار دارد.
این پلتفرم طبق گزارش ها، 142 کشور علاقه مند به خرید آن بودند. این پلتفرم نه تنها واکسیناسیون را در زمان واقعی ردیابی می کند، بلکه هرگونه هدر رفتن واکسن را نیز ردیابی می کند.

cowin platform image gadgets 360 1623391427284

مدیر عامل سازمان ملی بهداشت، دکتر آر اس شارما، اعلام کرد که CoWIN نشان‌های کاملاً یا جزئی واکسینه‌شده - که به‌عنوان یک سپر ظاهر می‌شوند - به همراه وضعیت واکسیناسیون کووید-19 کاربر را شروع می‌کند. ویژگی نشان واکسیناسیون اکنون در مقیاس ملی در حال گسترش است و Gadgets 360 به طور مستقل قادر بود سپر را برای چندین کاربر در CoWIN در وب تأیید کند.
هنگامی که با شماره موبایل ثبت شده خود وارد cowin.gov.in وارد شوید، سپر ظاهر می شود.

1614494845 cowin app
به طور جداگانه، در جریان کنفرانس جهانی CoWIN در ماه ژوئیه(تیر)، نخست وزیر نارندرا مودی اعلام کرد که CoWIN یک پلتفرم منبع باز ساخته خواهد شد و به هر کشوری که به آن نیاز داشته باشد ارائه می شود.
در ماه ژوئیه)تیر)، زمانی که برای اولین بار اعلام شد که CoWIN یک پلتفرم منبع باز است، هند نزدیک به 350000 دوز مصرف کرده بود. در حال حاضر، این کشور بیش از 1 میلیارد دوز تجویز کرده است، و تعداد مصرف نیز به طور مداوم در پلت فرم CoWIN نیز به روز می شود.
.پلتفرم CoWIN توسعه شبکه هوشمند واکسن الکترونیکی است که برای جمع‌آوری داده‌های بلادرنگ در برنامه‌های واکسیناسیون استفاده می‌شود. CoWIN بیشتر از این استفاده می‌کند و راه‌حل فناوری اطلاعات مبتنی بر ابر را برای برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و ارزیابی واکسیناسیون COVID-19 در هند پیاده‌سازی می‌کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ