دستیار صوتی درایو کانسیرژ برای اتومبیل ها(ویدیو)

انویدیا با کمک دو پلتفرم هوش مصنوعی، فناوری دستیار صوتی درایو کانسیرژ، را که شبیه به سیری میباشد برای خودروها طراحی کرده است

بنیانگذار و مدیر عامل انویدیا، جنسن هوانگ، در سخنرانی خود در GTC، پلتفرم‌های هوش مصنوعی NVIDIA DRIVE Concierge و DRIVE Chauffeur AI را معرفی کرد. این دو پلتفرم به از بین بردن استرس و دردسرهای رانندگی روزمره با استفاده از فناوری های هوشمند اختصاص داده شده اند.
DRIVE Concierge-درایو کانسیرژ یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی است که کمک صوتی مکالمه را با نظارت راننده و فناوری پارک خودکار ترکیب می کند. با آن، رانندگان و مسافران به سرویس‌های هوشمند همیشه روشن دسترسی دارند که از فناوری NVIDIA DRIVE IX -درایو آی‌ایکسو NVIDIA Omniverse Avatar -اومنی‌ورس آواتار برای هوش مصنوعی مکالمه‌ای زنده استفاده می‌کنند.
Omniverse Avatar DRIVE Concierge-پلتفرم اومنی‌ورس آواتار را قادر می‌سازد تا به‌عنوان دستیاری دیجیتالی عمل کرده و به برخی کارها مانند ارائه توصیه‌ها هنگام رانندگی، یادآوری قرار‌های ملاقات، برقراری تماس‌های تلفنی و دادن هشدار کمک کند. این دستگاه دارای گرافیک سه بعدی است تا رانندگان و مسافران بتوانند آنچه را که در ذهن هوش مصنوعی خودرو وجود دارد، ببینند.

Concierge Chauffeur NVIDIA

DRIVE Concierge -درایو کانسیرژ همچنین به نحوی طراحی شده است که پارک بی دردسر ماشین و در نتیجه ایجاد راحتی بی نظیر برای راننده به ارمغان می آورد. همچنیناین پلتفرم به عنوان نگهبان عمل می کند و از دوربین های داخلی استفاده می کند تا در صورت لزوم توجه راننده را به جاده جلب کند.
DRIVE Chauffeur -درایو شوفر یک پلتفرم رانندگی با کمک هوش مصنوعی مبتنی بر NVIDIA DRIVE AV SDK است که می تواند ترافیک بزرگراه ها و شهری را با حداکثر ایمنی اداره کند. هدف آن رهایی کامل انسان از رانندگی با تضمین ایمنی، در عین حال صرفه جویی در زمان و انرژی است.
پلتفرم درایو شوفر از مجموعه 8حسگر Drive Hyperion -درایو هایپرین استفاده می کند که اکنون برای خودروهای مدل 2024 در دسترس است. همچنین شرکت های ولوو و مرسدز قبلاً همکاری هایی را اعلام کرده اند که از فناوری NVIDIA Drive در خودروهای آینده استفاده خواهند کرد.


در پایان های فن تک شما را به تماشای نحوه عملکرد این دستیار دیجیتالی دعوت میکند.

 


چاپ