شیائومی ساندبار 3.1ch با خروجي430 وات

ساب ووفر بي سيم شیائومی Xiaomi Soundbar 3.1ch ، با خروجی 430 وات عرضه خواهد شد.

Soundbar 3.1ch شیائومی برای بازارهای جهانی معرفی شده است. قبل از راه‌اندازی، این شرکت در توییتر برخی از مشخصات کلیدی ساندبار- Soundbar 3.1ch را فاش کرد. جدیدترین دستگاه صوتی غول گوشی های هوشمند چینی از پشتیبانی از جفت شدن NFC با یک لمس و حداکثر خروجی 430 وات برخوردار است.
Soundbar 3.1ch شیائومی پشتیبانی از دالبی اتمس- Dolby Atmos را ارائه می دهد و همچنین دارای یک ساب ووفر بی سیم است. این برند در سال 2019 از Mi Soundbar در هند رونمایی کرده بود، اما این بار ساندبار 3.1ch شیائومی برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است.
شیائومی از طریق چند توییت از ورود ساندبار جدید شیائومی ۳.۱ch خبر داد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت نیز نمایی اجمالی از طراحی را ارائه می دهد. Xiaomi Soundbar 3.1ch در رنگ مشکی دیده می شود. همانطور که گفته شد، با یک ضربه پشتیبانی جفت NFC ارائه می شود.

xiaomi soundbar 31ch twitter 1636724410874

دستگاه دارای نمایشگر LED هوشمند در جلو است. یک دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا به همراه کلیدهای اتصال در بالای ساندبار شیائومی 3.1ch دیده می شود.
Soundbar 3.1ch شیائومی با صدای Dolby و صدای DTS VirtualX عرضه می شود. این دستگاه یک ساب ووفر بی سیم به همراه واحد اصلی خواهد داشت. علاوه بر این، ساندبار حداکثر خروجی 430 وات را ارائه می دهد. انتظار می‌رود این گوشی با گزینه‌ای برای نصب روی دیوار مانند شیائومی Mi Soundbar عرضه شود. با این حال، شیائومی تاریخ عرضه، قیمت، جزئیات در دسترس بودن و سایر مشخصات شیائومی ساندبار 3.1ch را هنوز فاش نکرده است.

xiaomi soundbar 3

یادآور می‌شویم که Xiaomi Mi Soundbar در هند با برچسب قیمت روپیه عرضه شد. 4999. دارای دو بلندگوی گنبدی 20 میلی متری و دو ووفر 2.5 اینچی. نوار صوتی مقرون به صرفه دارای هشت درایور است که در طول 83 سانتی متری واحد پخش شده اند. این شامل دو توییتر، دو درایور با برد وسیع و چهار رادیاتور غیرفعال برای اطمینان از بیس خوب می باشد.
Mi Soundbar از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند و ورودی‌های فیزیکی آن شامل S/PDIF اپتیکال و کواکسیال، خط استریو RCA در کانکتورها و سوکت 3.5 میلی‌متری است. ساندبار محدوده پاسخ فرکانسی 50 تا 25000 هرتز را ارائه می دهد. Xiaomi Mi Soundbar بدون کنترل از راه دور عرضه شد، بنابراین مشخص نیست که آیا این شرکت یک کنترل از راه دور را با Xiaomi Soundbar 3.1ch آینده ارائه می دهد یا خیر.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ