اولین پرواز موفقیت آمیز هواپیمای شخصی Doroni Aerospace!

هواپیمای مسافربری شخصی eVTOL Doroni Aerospace اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد.

هواپیمای مسافربری برقی دو نفره

شرکت Doroni Aerospace اولین پرواز آزمایشی هواپیمای شخصی eVTOL سرنشین دار خود را در ایالات متحده با موفقیت انجام داد. خودروی پرنده Jetson ONE تک نفره معمولا برای مسافت های کوتاه گزینه خوبی هستند. اما، هواپیمای Doroni Aerospace قابلیت های بیشتری نسبت به آن دارد. eVTOL جدید دو نفره طراحی شیک از ادغام فناوری پیشرفته و مهندسی پایدار یک تجربه پروازی فوق العاده را برای سرنشینان رقم می زند.

هواپیمای جدید مجهز به موتورهای الکتریکی پیشرفته ای است که هیچ گونه آلایندگی ایجاد نمی کنند و در نتیجه به محیط زیستی پاک تر و پایدارتر کمک می کند. سیستم پرواز نیمه خودران و سیستم های ناوبری یکپارچه آن می تواند امنیت پرواز را برای مسافران تضمین کند. طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط شرکت سازنده Doroni Aerospace H1 تا سال 2025 به فاز تولید انبوه می رسد. این شی پرنده می تواند با حداکثر سرعت 140 مایل در ساعت پرواز کند. قیمت پایه این هواپیما از 350000 دلار شروع می شود.

Doron Merdinger مدیر عامل و بنیانگذار Doroni Aerospace اولین کسی بود که با موفقیت پرواز و فرود عمودی برقی شخصی دو نفره (eVTOL) را در ایالات متحده آزمایش کرد. او بعد پرواز گفت:" من از موفقیت چشمگیر تیم ما در تکمیل اولین پرواز آزمایشی هواپیمای 2 سرنشینه سرنشین دار مجهز به فناوری عمود برخاست eVTOL کاملاً هیجان زده هستم. من در حین پرواز احساس می‌کردم که روی یک بالشتک از هوا شناور هستم. این تجربه پرواز برای من بی نظیر بود.کار ما تازه شروع شده است. فناوری‌ای که ما آن را توسعه داده‌ایم نمونه مشابهی در صنعت هوانوردی ندارد و می‌تواند تحولی در بخش حمل‌ونقل شخصی ایجاد کند. ما فقط نمونه آن را در داستان های علمی- تخیلی دیده بودیم."


چاپ