پرواز هواپیمای تک سرنشین با سرعت 63 مایل در ساعت (ویدئو)

پرواز هواپیمای برقی شخصی تک سرنشین در میان جنگل با سرعت 63 مایل در ساعت، به نوعی لذت بردن از طبیعت را به ارمغان می آورد.

شرکت سوئدی Jetson اخیراً وسیله نقلیه هوایی برقی شخصی را که اکنون ویدیوی جذاب آن در پیچ اینستاگرام های فن تک منتشر شده است معرفی کرده است ، تماشای این ویدئو باعث می‌شود ما بیش از پیش خواهان این پرنده شویم. Jetson Aero به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم یک پیاده‌روی کسل‌کننده در جنگل را به یکی از جالب‌ترین و پر آدرنالین‌ترین ماجراجویی‌های زندگی‌مان تبدیل کنیم.

Jetson

جتسون وان هواپیمایی است که همه ما منتظرش بودیم. هدف این است که روش سفر ما را به طور اساسی تغییر دهد، و بهترین بخش آن این است که مشتری پسند است.
جتسون وان با ابعاد 2.4 x 1.5 x 1 متر (7.8 x 4.9 x 3.2 فوت) و وزن 86 کیلوگرم (190 پوند)، بدنه هوای فضایی آلومینیومی الهام گرفته از خودروهای مسابقه ای دارد. این دستگاه دارای هشت موتور الکتریکی قدرتمند و یک باتری قابل شارژ است که مدت زمان پرواز 20 دقیقه را ارائه می دهد. باتری برای شارژ کامل به یک ساعت در 220 ولت یا دو ساعت در 110 ولت نیاز دارد.
شما می توانید هواپیما را با حداکثر سرعت 102 کیلومتر در ساعت (63 مایل در ساعت) پرواز کنید و احساس کنید در یک بازی ویدیویی اما اینبار واقعی هستید، Jetson One دارای جوی استیک 3 محوره برای کنترل، و همچنین اهرم دریچه گاز و پدال می باشد. این هواپیما همچنین دارای ردیابی زمین، اجتناب از موانع، و چتر نجات بالستیک با زمان استقرار سریع می باشد.
به نظر می رسد که مردم آنقدر هیجان زده هستند که ببینند خلبان بودن چه حسی دارد که فروش کل تولید Jetson One برای سال آینده تمام شده است، علیرغم اینکه این اسباب بازی هیجان انگیز 92000 دلار قیمت دارد. تا آنجا که به سفارشات سال 2023 مربوط می شود، فقط سه دستگاه هنوز برای پیش خرید در دسترس هستند.
کل این جنون جتسون وان تا حدودی موجه به نظر می رسد، زیرا به نظر می رسد یک ماشین پرنده جالب باشد. در جدیدترین کلیپی که توسط Jetson Aero به اشتراک گذاشته شده است، هواپیما با سرعت در حال عبور از جنگل است و این شرکت به هیجان فوق‌العاده خود می‌بالد، بسیار باورنکردنی‌تر از آنچه در فیلم‌های پرفروش‌های هالیوودی علمی تخیلی می‌بینید. ویدئو را ارائه داده است.


های فن تک شما را به تماشای ویدئوی این هواپیمای تک سرنشین در کویر دعوت میکند(نسخه هیجان انگیز جنگل در پیچ های فن تک منتشر شده است)

 


چاپ