FIFISH E-GO اولین پهباد زیردریایی مدولار جهان!

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که دنیای زیر آب را از نزدیک ببینید؟ به فیلمبرداری یا عکاسی در زیر آب علاقه دارید؟ اگر جواب شما بله است پهباد زیردریایی مدولار FIFISH E-GO QYSEA مجهز به فناوری هوش مصنوعی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پهباد زیردریایی مدولار ض

FIFISH E-GO QYSEA یک پهپاد زیردریایی جمع‌وجور است که به شما امکان می‌دهد دنیای زیر آب را از زاویه‌ای جدید ببینید. این پهبادها در واقع، اولین پهپادهای زیر دریایی مدولار مجهز به هوش مصنوعی در جهان محسوب می شوند. پهپاد زیر دریایی هوش مصنوعی مدولار پهپادهایی هستند که از اجزا و قطعات قابل تعویض و قابل تنظیم تشکیل می شوند. این پهبادها برای انجام وظایف خود از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند. پهپادها جدید قابلیت های زیادی دارند که عبارتند از:

  • قابلیت سفارشی‌سازی: پهپادهای مدولار را می‌توان با توجه به نیازهای کاربر سفارشی کرد. به عنوان مثال، می‌توان دوربین، سنسورها یا سایر تجهیزات را به راحتی تعویض یا اضافه کرد.
  • قابلیت تعمیر و نگهداری آسان: پهپادهای مدولار به دلیل ساختار قابل تعویضی که دارند، تعمیر و نگهداری آنها کار خیلی ساده است. در صورت نقص یک قطعه، کاربر می‌تواند به راحتی آن را تعویض کند.
  • قابلیت ارتقاء: پهپادهای مدولار را می‌توان به راحتی ارتقا داد. به عنوان نمونه: می‌توان با اضافه کردن قطعات جدید، عملکرد پهپاد را بهینه تر کرد.
  • قابلیت استفاده از هوش مصنوعی: پهپادهای زیر دریایی هوش مصنوعی می‌توانند از هوش مصنوعی برای انجام وظایف مختلف مانند شناسایی و ردیابی اهداف، اجتناب از موانع، برنامه‌ریزی مسیر و انجام مأموریت‌های تحقیقاتی استفاه کرد.

مشخصات فنی پهباد زیردریایی FIFISH E-GO QYSEA:

پهباد زیردریایی مدولار 1

باتری های قابل تعویض گرم: پهبادهای QYSEA به باتری های قابل تعویض گرم مجهز هستند. به بیان ساده تر، کاربر می تواند باتری‌ها را بدون خاموش کردن پهپاد تعویض کند . این ویژگی برای کاربردهای تحقیقاتی و صنعتی که پهپاد باید به طور مداوم کار کند، مفید است.

شارژ سریع: شارژ پهپاد می تواند در مدت 50 دقیقه از صفر به 90 درصد برسد . بنابراین، به سرعت شارژ می شود.

لنز فوق عریض: لنز چشمی 176 درجه فوق عریض: این لنز زاویه دید بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. بنابراین، عناصر بیشتری در یک فریم می تواند ثبت شود. این ویژگی برای فیلمبرداری و عکاسی زیر آب کارایی زیادی دارد.

موتور: موتورهای بال حلقه‌ای: این موتورها قدرت بیشتری نسبت به موتورهای سنتی دارند. موتورهای جدید کمک می کند پهباد با سرعت بیشتری حرکت کند. سرعت این دستگاه در زیر آب به بیش از 3 گره معادل 5.6 کیلومتر بر ساعت می رسد.

قیمت: پهپاد FIFISH E-GO QYSEA در حال حاضر با قیمت 7000 دلار عرضه  می شود. این قیمت برای یک پهپاد زیر آب مدولار با چنین قابلیت هایی، کاملا منصفانه است.

پهپادهای زیر آب هوش مصنوعی مدولار در کاربردهای مختلفی از جمله:

پهباد زیردریایی مدولار 2

مأموریت‌های تحقیقاتی: پهپادهای زیردریایی هوش مصنوعی مدولار را می‌توان برای انجام مأموریت‌های تحقیقاتی در حوزه اقیانوس‌ها، رودخانه‌ها یا دریاچه‌ها استفاده کرد.
کاربردهای صنعتی: پهپادهای زیر آب هوش مصنوعی مدولار برای کاربردهای مختلف صنعتی از جمله بازرسی، تعمیر، نگهداری یا حمل و نقل در محیط‌های زیر آب می تواند نقش مهمی ایفا کند.
کاربردهای تفریحی: از پهپادهای زیر آب هوش مصنوعی مدولار می‌توان برای سرگرمی های مختلفی مانند فیلمبرداری، عکاسی یا تفریح در محیط‌های زیر آب استفاده کرد.

پهپاد FIFISH E-GO QYSEA از نظر ظاهری خیلی شبیه به مدل‌های قبلی پهپادهای زیرآبی FiFish هستند. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شد تا در برابر خوردگی آب و آسیب های ناشی از آن، مقاومت بالایی داشته باشد. یک دوربین HD در جلو پهباد قرار دارد تا بتواند تصاویر و فیلم‌های با کیفیتی را ضبط کند. به غیر از این موارد، به چهار نورافکن LED در جلو مجهز است تا فیلمبرداری و عکاسی را در نور کم امکان پذیر کند. شش موتور الکتریکی چرخشی هم در چهار گوشه پهباد وجود دارد که به آن امکان چرخش 360 درجه را می‌دهد.

باتری های پهباد با یک بار شارژ می توانند به راحتی تا 2.5 ساعت کار کنند. مهندسان شرکت FIFISH برای افزایش تعادل پهباد در محیط های پرتلاطم از الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کرده اند. این فناوری کمک می کند پهباد پایداری خود را در محیط های پرخطر حفظ کند ، روی هدف قفل شود و آن ها را دنبال کند. این فناوری حتی قادر است پلانکتون‌ها و سایر ذرات معلق را از تصاویر حذف کند و حتی تعداد ماهی‌های موجود در عکس را بشمارد.


چاپ