فاش شدن تصاویر جدید از گوشی گوگل پیکسل9 پرو

تصاویر جدیدی از گوشی جدید گوگل پیکسل 9 پرو با یک طراحی جدید منتشر شد.

گوگل پیکسل9 پرو طراحی

همانطور که در تصاویر جدید به خوبی دیده می شود، گوشی پرچم دار جدید گوگل پیکسل 9 پرو به یک دوربین سه گانه مجهز است که به صورت افقی در یک نوار مشکی چیده شده اند. البته در این نوار، یک فلش LED و میکروفون هم وجود دارد. اما پنل جلویی آن چه شکلی است؟ یک صفحه نمایش در پنل جلویی قرار دارد که در آن لبه های کناری تا حد امکان باریک و ظریف طراحی شده اند تا بتواند با سطح پنل پشتی یکپارچه شود. وسط پنل بالایی یک حفره دایره ای شکل دیده می شود که محل قرار گیری دوربین سلفی جلو است. گوگل بدنه نسخه پرو بعدی را از جنس آلومینیوم براق ساخت تا وزن دستگاه را کاهش دهد. این ویژگی به تعامل کاربر با دستگاه در طول روز کمک زیادی خواهد کرد.

تصاویر جدید با اطلاعات قبلی که در مورد گوشی پیکسل9 پرو منتشر شد مطابقت دارد. گوگل در سال گذشته اعلام کرد که گوشی بعدی مجهز به تراشه جدید Tensor3 با نرخ تازه سازی 120 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. هنوز تاریخ نهایی رویداد آنپکد بعدی Googleمشخص نیست اما، اگر نگاهی به رویدادهای قبلی بیندازیم به احتمال زیاد سری جدید از پاییز امسال آماده ورود به بازار می شود. تا آن زمان اطلاعات بیشتری از نسل نهم گوشی های پیکسل به بیرون درز پیدا می کند.

گوگل پیکسل9پرو نمایشگر

کانال تلگرامی Google News در سایت روسی Rozetked به تازگی تعدادی تصاویر جدید از گوشی پرچم دار بعدی گوگل و مقایسه آن با آیفون 14 پرومکس منتشر کرد. همانطور که تحلیلگران صنعت گوشی های هوشمند پیش بینی می کردند سری جدید از نظر نمای ظاهری با مدل های قبلی تفاوت هایی دارد. به عنوان نمونه: یکی از مهم ترین تغییری که با دیدن تصاویر متوجه آن می شویم، نوار برجسته تر دوربین در قاب پشتی گوشی است. نوار پشتی ما را به یاد نوار جستجوی گوگل در مرورگر کروم می اندازد. این تغییرات می تواند گوشی های پیکسل 9 را از سایر گوشی های هم رده خود متمایز کند.

مشخصات احتمالی گوشی پیکسل ۹ پرو

امکانات جدید گوشی پیکسل ۹ پرو فقط محدود به طراحی جدید نمی شود. طبق تصاویری گه از صفحه بوت دستگاه منتشر شد، حافظه رم گوشی 16 گیگابایت است که حدود 4 گیگابایت از حافظه رم گوشی پیکسل8 پرو ظرفیت بیشتری دارد. به احتمال زیاد گوگل قصد دارد با ارتقای حافظه رم ویژگی های بیشتری به دستگاه بعدی خوداضافه کند. به عنوان نمونه: شاید این افزایش حافظه به خاطر اضافه شدن قابلیت های هوش مصنوعی و استفاده از سیستم عامل مبتنی بر Gemini باشد. هر دو ویژگی به حافظه رم بالایی نیاز دارند.

گوگل پیکسل9پرو مقایسه با آیفون 14 پرومکس

دستگاه از لحاظ اندازه یک مقدار نسبت به نسخه قبلی کوچک تر شده است بنابراین، می تواند برای افرادی که علاقه زیادی به گوشی های جمع و جور دارند گزینه مناسبی باشد. شایعه هایی مطرح شده است که گوگل قصد دارد پلکسل 9 پرو را در دو سایز مختلف عرضه کند: یکی همان مدل جمع و جوری که در تصویر وجود دارد و دیگری در ابعاد بزرگتر! البته همانطور که گفتیم این گزارش های در حد شایعه است. گوشی پیکسل 9 پرو هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و تا زمان عرضه می تواند با تغییراتی همراه باشد.


چاپ