برگزاری رویداد آنپکد گوشی های تاشو ویو X Fold 3 در اواخر مارس!

شرکت چینی ویو قصد دارد رویداد آنپکد گوشی های تاشو سری X Fold3 را در ماه مارس برگزار کند.

گوشی تاشو ویو فولد3

نسل بعدی گوشی های تاشو در سه نسخه مختلف به بازار عرضه می شود. سازنده چینی قرار است در اواخر ماه مارس بزرگترین رویداد نسل جدید گوشی های هوشمند خود را برگزار کند. گوشی های تاشو سری 2024 حداقل در سه دستگاه Vivo X Fold 3، X Fold 3 Pro و X Pad3 Pro عرضه می شود. افشاگری که این خبر را فاش کرد معتقد است که این رویداد در یکی از تاریخ های 26، 27 یا 28 مارس برگزار خواهد شد. البته او در پست خود هیچ اشاره ای به نام این برند نکرد اما از روی مشخصات سخت افزاری به نظر می رسد گوشی های تاشو جدید به کمپانی ویو تعلق دارد. همانطور که این افشاگر گفت، سری بعدی گوشی های تاشو در دو مدل X Fold3 وX Fold 3 Pro عرضه می شود که به ترتیب مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود.

مشخصات احتمالی گوشی های تاشو Fold 3

صفحه نمایش: براساس گزارش های قبلی منتشر شده، یکی از نسخه های تاشو فولد3 مجهز به صفحه نمایش 6.53 اینچی از نوع OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی و نسخه بعدی مجهز به صفحه نمایش 8.03 اینچ با نرخ تازه سازی 8.03 اینچی است. با توجه به ابعاد صفحه نمایش احتمال دارد آنها به ترتیب از 2748 در 1172 پیکسل و 2408 در 2200 پیکسل پشتیبانی کنند.

نکته مهمی که در این گوشی های تاشو وجود دارد، وجود اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک داخلی در صفحه نمایش است.

حافظه ذخیره سازی: نسخه پرو گوشی تاشو جدید به 16 گیگابایت حافظه داخلی از نوع LPDDR5x و ا ترابایت حافظه خارجی است.

باتری: ویو در گوشی های سری 2024 از باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی استفاده کرده است. بنابراین، گوشی تاشو با یک بار شارژ کامل می تواند حداقل تا 3 روز دوام بیاورد. البته این مدت بستگی به میزان استفاده کاربر از دستگاه دارد.

دوربین: سری جدید دو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد که یکی از آنها در صفحه نمایش خارجی و دیگری در صفحه نمایش داخلی قرار گرفته است. قاب پشتی گوشی، یک جزیره سه گانه دوربین دارد که عبارتند از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی. شایعه شده که گوشی Vivo X Fold 3 به جای لنز زوم پریسکوپ از یک لنز دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

یکی از تفاوت هایی که نسخه پایه با نسخه پرو خواهد داشت، مربوط به باتری می شود. باتری 5700 میلی آمپر ساعتی نسخه پایه نمی تواند از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی کند. اما در نسخه پایه از فناوری شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی می کند.

از بین مدل های سری Pad 3 طبق شایعه های اخیر، Vivo Pad 3 Pro مجهز به تراشه Dimensity 9300 است. کمپانی چینی قصد دارد از این سری به همراه نسل بعدی گوشی های تاشو در رویداد مارس رونمایی کند. اما پرده برداری از نسخه Pad 3 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3s را به رویداد دیگری موکول خواهد کرد.


چاپ