گوشی هواوی P70 به دوربین سه گانه 50 پیکسلی مجهز می شود!

هواوی تا اواخر مارس یا اوایل آوریل 2024 قصد دارد از نسل بعدی گوشی های هوشمند رونمایی کند.

هواوی p70

افشاگر معروف Digital Chat Station با انتشار یک پست جدید در پلتفرم ایکس ادعا کرد که سری بعدی گوشی هواوی که باید در آینده نزدیک منتظر رونمایی از آن باشیم، P70 خواهد بود! قرار است رویداد آنپکد سری بعدی تا اواخر مارس یا اوایل آوریل برگزار شود.

طبق گفته های این افشاگر گوشی Huawei P70مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 با دیافراگم متغیر خواهد بود. دیافراگم متغیر به کاربر این امکان را می دهد که در نور کم هم بتواند تصاویر باکیفیتی ثبت کند. قاب پشتی این دوربین یک جزیره سه گانه دوربین دارد که از یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50MP 4x با قابلیت های ماکرو تشکیل شده است.

همانطور که قبلاً توسط این منبع فاش شده بود، گوشی P70 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد مدل مجهز به سنسور سونی، Huawei P70 Art نامیده شود، در حالی که مدل با حسگر OmniVision احتمالاً Huawei P70 Pro خواهد بود. طبق گزارش Digital Chat Station که اوایل امروزمنتشر شد، خانواده P70 در دو سایز مختلف صفحه نمایش با ابعاد 6.5 و 6.8 اینچ عرضه می شوند. هر دو پنل از وضوح صفحه نمایش 1.5K و فناوری LTPO برخوردار هستند و لبه‌های آن‌ها به صورت منحنی‌های میکرو طراحی شده است.

به احتمال زیاد گوشی های هواوی سری P70 با کمک تراشه مودم HiSilicon قادر هستند از فناوری 5G پشتیبانی کنند. پردازنده مرکزی آن مانند سری میت60 از نوع تراشه معروف SoC Kirin 9000S خواهد بود. مینگ چی کو تحلیلگر ارشد خبرگزاری بلومبرگ معتقد است هواوی در ساخت مدل Art از لنزهای هیبریدی شیشه ای-پلاستیکی 1G6Pاستفاده کرده است. هنوز تا دو ماه دیگر تا رویداد آنپکد سری جدید زمان داریم. تا آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات دقیق سری پی 70 منتشر خواهد شد.


چاپ