تیزر تبلیغاتی جدید در مورد طول عمر باتری آیفون 15 پلاس

اپل تیزر تبلیغاتی جدیدی در مورد طول عمر بالای باتری آیفون15 پلاس منتشر کرد.

 آیفون 15 پلاس تیزر تبلیغاتی

ماه گذشته، اپل تبلیغی را منتشر کرد که از عمر باتری طولانی آیفون 15 پلاس خبر می داد. اپل علاوه بر انتشار iOS 17.3 با قابلیت محافظت از دستگاه به سرقت رفته، یک تبلیغ تلویزیونی جدید در مورد باتری 4383 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 15 پلاس منتشر کرد. با این همه عملکرد iOS جدید به گونه ای طراحی شد که نمی توان ظرفیت باتری آیفون را با ظرفیت باتری گوشی های اندرویدی مقایسه کرد. حتما کنجکاو هستید بدانید وزن باتری نسخه پرومکس چقدر است؟ نسخه آیفون 15 پرومکس به باتری 4422 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

در ویدئوی تبلیغاتی جدید پدری را می بینید که با گوشی آیفون 15 پلاس در حال فیلمبرداری از پسرش است که سعی می کند با فن کاراته یک تخته چوب ضخیم را به دو قسمت تبدیل کند. اولین تلاش پسربچه با شکست مواجه می شود اما، او همچنان به تلاش خود ادامه می دهد. پسر کاراته باز همه روش ها را امتحان می کند و در مرحله آخر با پریدن شانس خود را امتحان می کند. تمام تلاش ها بی فایده است و تخته چوب هیچ تغییری نمی کند. همانطور که در این ویدئوی کوتاه می بینید پسر بچه کار خود را از صبح زود شروع کرد و تا شب ادامه داد. در تمام این مدت پدر او با گوشی آیفون 15 پلاس در حال فیلمبرداری از تلاش های پسربچه بود. در پایان این پیام ظاهر می شود:"باتری که همیشه روشن می شود، استراحت کنید، این آیفون15 پلاس است."

نتایج تست باتری که در ماه های اخیر بین آیفون 15 پرومکس و آیفون 15 پلاس منتشر شد نشان می دهد دوام باتری نسخه پرومکس 19 ساعت و 20 دقیقه و دوام باتری نسخه پلاس 16 ساعت و 21 دقیقه می رسد. اما در آزمایش پخش ویدیو، آیفون 15 پلاس با زمان 11 ساعت و 14 دقیقه توانست از آیفون 15 پرو مکس با زمان 9 ساعت و 45 دقیقه پیشی بگیرد.

گوشی آیفون15 پلاس به صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع OLED، پردازنده 4 نانومتری A16 (AP) Bionic ، آرایه دوربین دوگانه در قاب پشتی شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی واید و یک دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra-wide مجهز است. دوربین سلفی جلویی آن FaceTime و 12 مگاپیکسلی است. این گوشی 16 گیگابایت رم دارد و با حافظه های 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شود.


چاپ