پوستر تبلیغاتی گوشی گلگسی اس 24 فاش شد!!

چند فروشگاه برزیل پوستر تبلیغاتی گوشی گلکسی اس 24 را منتشر کردند.

گلکسی اس 24

به نظر می رسد سامسونگ می خواهد رویداد آنپکد سری جدید گلکسی اس 24 در تاریخ 17 ژانویه(27 دی) برگزار کند.اما دو هفته تا برگزاری رویداد فاصله داریم. هر چه به تاریخ احتمالی نزدیکتر می شود، شاهد افشاگری های بیشتری در خصوص سری جدید خواهیم بود. تازه ترین اطلاعات فاش شده مربوط به پوسترهای تبلیغاتی می شود که در چند نمایشگاه خرده فروشی برزیل به نمایش گذاشته شد.

در تصاویر آن طراحی، دوربین‌ها، قلم هوشمند S Pen و عبارت Galaxy AIبخوبی دیده می شود. پوسترهای جدید نشان می دهد که گلکسی اس 24 اولترا همانند مدل آیفون15 پرومکس بدنه ای تیتانیومی دارد. مهم ترین امکاناتی که سامسونگ در این سری ارائه کرد می توان به قابلیت هوش مصنوعی، ترجمه لحظه ای تماس های تلفنی، افکت های جذاب آب و هوایی برای صفحه قفل، ویرایش عکس و ویدئو اشاره کرد.

گلکسی اس 24 پوستر

در متنی که پایین پوستر گوشی Galaxy S24 نوشته شد، آمده است:"برای استفاده از امکانات هوش مصنوعی به یک حساب کاربری سامسونگ نیاز است. قلم هوشمند تنها به همراه گوشی گلکسی اس 24 اولترا عرضه می شود. گوشی های جدید در رنگبندی ها مختلف وارد بازار می شود. به همین علت، احتمال دارد تعداد موجودی آنها با هم متفاوت باشد."

سری 2024 سه نسخه مختلف گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا دارد. تمامی این دستگاه به رابط کاربری One UI 6.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز هستند. هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه نهایی آنها معلوم نیست اما، بدون شک گوشی های پرچمدار سری 2024 سامسونگ به یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال 2024 تبدیل خواهند شد.


چاپ