تاریخ عرضه، رنگبندی و مشخصات وان پلاس Ace 3 فاش شد

وان پلاس رویداد آنپکد سری جدید گوشی های OnePlus Ace 3 را اوایل ژانویه 2024 برگزار می کند.

وان پلاس ACE3 رنگبندی

شرکت چینی وان پلاس به صورت رسمی تاریخ عرضه OnePlus Ace 3 را اعلام کرد. این شرکت قصد دارد در تاریخ 4 ژانویه(4 دی 1402) ساعت 2:30 بعد از ظهر (به وقت محلی) این مراسم را در چین برگزار کند. در کنار این بیانیه، چند پوستر در مورد رنگبندی Ace 3 منتشر کرد. قبل از انتشار تاریخ عرضه نهایی، تست بنچمارک سری جدید در پلتفرم Geekbench قرار گرفت.

با توجه به پوستر تبلیغاتی، گوشی OnePlus Ace 3 با سه رنگبندی مختلف مشکی ستاره ای، آبی نیلی و شنی طلایی وارد بازارهای داخلی چین می شود. گوشی جدید در زمان عرضه جهانی(23 ژانویه) با نام OnePlus 12R و در دو رنگبندی مشکی و آبی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

این شرکت قبل از معرفی رسمی، عملکرد OnePlus Ace 3 را در پلتفرم بنچمارک آزمایش کرد. نتایج تست نشان می دهد، این دستگاه یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 دارد که در بخش تک هسته ای توانست امتیاز 1559 و در بخش چند هسته ای امتیاز 5044 را کسب کند. طبق این فهرست، دستگاه 16 گیگابایت رم دارد و سیستم عامل آن مبتنی بر اندروید14 است.

وان پلاس Ace3

طبق اطلاعات فاش شده، Ace3 یک صفحه نمایش از نوع OLED در اندازه 6.78 اینچی با لبه های انحنادار است که می تواند با کمک ان وضوح تصویر 1.5K و نرخ بروز رسانی 120 هرتزی را ارائه دهد. گوشی وان پلاس یک دوربین سلفی16 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین سه گانه در قاب پشتی دارد که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی(Sony IMX890 با قابلیت OIS)، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است.

گوشی Ace3 پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه رم از نوع LPDDR5x، حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 4.0 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 100 واتی است. به احتمال زیاد، سری جدید در سه نسخه مختلف با حافظه های ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی،۱۶ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم /۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می شود. علاوه بر این امکانات، AC3 از فناوری های دیگری مانند بلستر IR و حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای برخوردار است. سیستم عامل آن براساس ColorOS14 ارائه می شود که تمام خصوصیت های اندروید 14 را دارد.


چاپ