فاش شدن مشخصات جدید گوشی آنر X50 Pro 5G در پوستر تبلیغاتی!

آنر به تازگی در پوستر تبلیغاتی اخیر خود به برخی از ویژگی های گوشی X50 Pro 5G اشاره کرد.

آنر ایکس50

شرکت Honor در هفته اخیر زمان برگزاری رویداد آنپکد سری 6 Magicرا اعلام کرده بود. اما به تازگی پوستر جدیدی از این شرکت منتشر شد که مربوط به مشخصات گوشی بعدی Honor X50 Pro 5G می شود. بنابراین به احتمال زیاد سازنده چینی قصد دارد از هر دو گوشی در مراسم 10 ژانویه یا 11 ژانویه رونمایی کند.

همانطور که در پوستر تبلیغاتی می توان مشاهده کرد پرچمدار بعدی آنر به تراشه اسنپدراگون8 شرکت کوالکام، باتری 5800 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش انحنادار 1.5K که دارای گواهینامه محافظت از چشم است، مجهز است. همانطور که در پوستر دیده می شود، ایکس 50 پرو در دو رنگبندی سبز و مشکی وارد بازار خواهد شد. در قاب پشتی گوشی، ماژول دوربین دایره ای به همراه حداقل دو دوربین و یک فلاش LED قرار دارد. این طراحی مشابه ماژول دوربین Honor X50 است که قبل از آن در چهار رنگ نارنجی، مشکی ظریف، سفید و آبی عرضه شده بود.

در مورد سایر ویژگی های ایکس50 پرو اطلاعات زیادی در دسترس نیست. تنها می دانیم که پرچمدار بعدی آنر دارای گواهینامه C3 از سازمان تنظیم مقررات چین است که نشان دهنده قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی تا حداکثر 35 وات آن می باشد. طبق اطلاعات فاش شده در ماه های گذشته گوشی هوشمند آنرا با 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می شود. علاوه برآن، نسخه پرو از فناوری NFC برای ارتباط بی سیم با دستگاه ها یا فناوری های دیگر استفاده می کند. NFC یک فناوری ارتباط بی سیم است که برای انتقال داده ها در فواصل کوتاه کاربرد دارد.

در کنار این دستگاه، Honro X50 GT نیز قرار است با صفحه نمایش 6.81اینچی از نوع FHD OLED، پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 SoC، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. از دیگر مشخصات آن می توان به پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 So، صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی 1.5K با نرخ تازه سازی 120 هرتزی که تا 1200 نیت روشنایی را پشتیبانی می کند، اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی است. به احتمال زیاد نسخه Pro امکانات بیشتری نسبت به نسخه پایه دارد. شرکت Honor به تازگی گوشی هوشمند GT 90 را با امکانات سخت‌افزاری و نمایشگر هیچان انگیز عرضه کرد.


چاپ