اولین گوشی 5.5G جهان با قابلیت ارتباط ماهواره ای رونمایی شد!

اوپو به تازگی از اولین گوشی  5.5G جهان با قابلیت ارتباطات ماهواره ای رونمایی کرد.

گوشی اوپو Find X7 Ultra Satellite دوربین

ما هنوز در دسترسی به اینترنت 4G با مشکلات زیادی مواجه هستیم ولی، جهان خود را برای استفاده از اینترنت 5.5G آماده می کند. سازنده گوشی پرچمدار Find X7 Ultra ، فروش رسمی خود را در بازارهای داخلی چین آغاز کرد. گوشی جدید به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام/تماس از طریق ارتباطات ماهواره ای را می دهد. علاوه براین، می تواند از نقطه اتصال 5.5Gنیز پشتیبانی کند.

قیمت و مشخصات گوشی اوپو Find X7 Ultra Satellite


قیمت: گوشی اوپو Find X7 Ultra Satellite در بازارهای داخلی چین با قیمت 7499 یوان (تقریباً 1036 دلار) عرضه می شود.

حافظه: نسخه پرچمدار 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی از نوع UFS 4.0 دارد. در حال حاضر خریداران چینی می توانند سفارش خرید خود را از طریق فروشگاه آنلاین Oppo ثبت کنند.

نقطه اتصال: نسخه Satellite سری اوپو Find X7 Ultra به کاربران اجازه می دهد حتی زمانی که به شبکه های تلفن همراه دسترسی ندارند بتوانند با مخاطبین خود تماس بگیرند یا پیامک ارسال کنند. طبق ادعای سازنده آن، کاربران حتی در مکان های دور افتاده هم می توانند متصل باقی بمانند. سئوالی که ذهن شما را هم شاید قلقلک داده باشد این است: اتصال 5.5G چه تفاوتی با اتصال 5.5G دارد؟ اتصال 5.5 G نسبت به شبکه های 5G سرعت بیشتر و تاخیر کمتری دارد. بنابراین سرعت دانلود در این شبکه ها سریع‌تر و اجرای بازی یا تماشای فیلم ها در حالت پخش آنلاین روان تر خواهد بود.

صفحه نمایش: نسخه Oppo Find X7 Ultra Satellite مجهز به صفحه نمایش انحنادار از نوع AMOLED با وضوح تصویر 3168×1440 است. صفحه نمایش 6.82 اینچی آن می تواند از نرخ تازه سازی تطبیقی 1 تا 120 هرتز برای تصاویری روان پشتیبانی کند. زیر کاپوت پشتی آن پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار دارد.

ظرفیت باتری: یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می کند. علاوه براین، این دستگاه قادر است از فناوری شارژ سریع سیمی 100 واتی نیز پشتیبانی کند.

دوربین: کیفیت عکسبرداری دوربین های دستگاه همه کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد. این گوشی این گوشی از یک لنز واید 50 مگاپیکسلی با حسگر بزرگ ۱ اینچی و دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. وجود سنسور بزرگ به این معناست که دوربین می تواند در نور کم تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند. از طرف دیگر وجود فاصله کانونی 65 میلی‌متر و دیافراگم f/2.6عملکرد آن را در زمان زوم تصاویر افزایش می دهد. اما تمام قابلیت های دوربین آن به همین جا ختم نمی شود. وجود لنز تله‌فوتوی دوم با فاصله کانونی فوق‌العاده‌ی 135 میلی‌متر و دیافراگم f/4.3 امکان زوم‌های خیلی قدرتمندتری را نسبت به مدل های موجود در بازار فراهم می کند. اوپو از یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی یا تماس های ویدئویی استفاده کرده است. به نظر می رسد پیشرفت های یک سال اخیر سازندگان چینی گوشی های هوشمند، می تواند درآمد اپل و سامسونگ را به شدت کاهش دهد.


چاپ