دوام بالای Samsung galaxy S22 Ultra از وهم تا واقعیت

خبری که Zack Nelson به نقل از JerryRig بعد از نتایج یکی از تست های بی رحمانه ای که بر روی Samsung galaxy S22 Ultra انجام شده، در پست یوتیوب خود منتشر کرد، از دوام بالای Samsung galaxy S22 Ultra می گوید. برای پی بردن به این نتایج شگفت انگیز تا پایان مطلب با های فن تک همراه شوید.

Picture1
امروز می خواهیم ببینیم گوشی S22 ultra مشکی مات چقدر دوام دارد و چه اندازه می تواند در زندگی روزمره ما مقاومت کند؟ با ما تا انتهای این آزمایش همراه باشید.
Nelson گفت آسیب تلفن های همراه در زندگی روزمره ما از خراشیدن جعبه گوشی های هوشمند شروع می شود. نلسون آخرین ویدئوی خود را با تست خراش علامت تجاری شروع می کند. گوشی S22 ultra از یک شیشه مدل Gorilla Glass Victus استفاده می کند، این نسخه سخت ترین گلس موجود مدل گلوریا می باشد، بنابراین موضوع عجیبی نیست که در این آزمایش به خوبی عمل کرده باشد و قابل تصور نیست که این گلس در جیب ما، زمان برخورد با سکه یا کلید آسیب جدی ببیند. اگرچه افراد محتاطی هستند که بخواهند یک محافظ صفحه به گوشی خودشان اضافه کنند. این آزمایش مناسب افراد حساس نیست چون نلسون می خواهد با برش جعبه گوشی سامسونگ با همه قسمت های آن آشنا شود.
اما قبل از آن نلسون باید زمانی را صرف محافظت از قسمت میکروپلاستیک کند، روندی که برای او بسیار آزار دهنده است. او می گوید اگر من به این اندازه ساران راپ(Saran Wrap) می خواستم ( پلیمری که در بسته بندی محصولات غذایی یا صنعتی برای محافظت از گرما، رطوبت، اکسیژن و مواد شیمیایی استفاده می شود.) یخچال مادربزرگم را چک می کردم که باقی مانده غذایی نمانده باشد.
در گام بعدی، نلسون با کاتر جعبه روی شیشیه شل شده را خراش می دهد و از لنزهای دوربین عبور می کند. که ما خوشحالیم بگوییم نتیجه ای که مشاهده کردیم نشان می دهد که به خوبی در برابر خراش های تحریک کننده مقاومت می کند.
با همه مقاومت های این آزمایش، نلسون فندکی را روشن کرده و برای مدت زمان طولانی در کنار صفحه نمایشگر گوشی قرار می دهد، گوشی 20 ثانیه قبل از اینکه شروع به آسیب جدی کند مقاومت می کند. لازم است یادآوری کنیم حسگر نقطه ای که اثر انگشت را در آن قرار می دهید با وجود آسیب و خدشه ای که به آن توسط کاتر نلسون وارد شده بود، همچنان به کار خود ادامه می دهد.


چاپ