احتمال کاهش قیمت آیفون SE جدید

اولین نسخه آیفون SE در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد اما همچنان گزینه جذابی برای مشتریانی است که به دنبال یک گوشی قدرتمند اپل هستند که کارکرد هاب اولیه را برای آنها داشته باشد. ماه مارس ۲۰۲۲ احتمال دارد اپل سومین نسخه از آیفون SE را به بازار عرضه کند.

برای اطلاعات بیشتر با با های فن تک همراه شوید.

در حالیکه بیشتر کارشناسان انتظار دارند که مدل جدید از قیمت خوب و صفحه نمایشگر ۴.۷ اینچی مدل های قبلی خود پیروی کند. به نظر می رسد دستگاه به روز شده از تراشه های پردازنده قوی تری استفاده کند و اینترنت 5G را بتواند پوشش دهد. طبق رویه اپل در قیمت گذاری، ما می توانیم انتظار داشته باشیم آیفون SE جدید با قیمت مشابه نسخه فعلی یعنی ۳۹۹ دلار شروع و به فروش برسد.

Iphone SE
اپل این قیمت را برای آیفون SE فعلی خود عرضه کرده است و اگر تصمیم بگیرد دستگاه جدید را به عنوان بخشی از خط تولید تلفن های هوشمند نگه دارد امکان دارد قیمت آن را کاهش دهد. Mark Gurman، یکی از خبرنگاران بلومبرگ، روز یکشنبه مطرح کرده که این غول فناوری احتمالا قیمت آیفون SE را به ۱۹۹ دلار کاهش می دهد. این حرکت اپل می تواند در بازارهای نوظهور مانند کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقا و قسمتی از آسیا که در آن ها تلفن های اندرویدی تسلط دارند، محبوبیت زیادی ایجاد کند. خریداران در بازارهای معتبر اگر به دنبال گوشی های ارزان قیمت اپل هستند و نگرانی اتصال به اینترنت 5G ندارند می توانند به این گزینه نیز فکر کنند. اگرچه Gurman خبر قطعی در مورد کاهش قیمت از منابع خود دریافت نکرده ولی خبرنگار بلومبرگ گفت به نظر می رسد اپل با عرضه SE جدید می تواند فرصتی برای ایجاد تغییر داشته باشد. اگر بخواهد تا 199 دلار قیمت SE فعلی را کاهش دهد می تواند در بازارهای کشور های در حال توسعه پر فروش باشد و بازار را به دست بگیرد او در ادامه توضیح داد که حفظ مدل فعلی و ارائه آن با قیمت های باورنکردنی به جذب بیشتر افراد به اکوسیستم اپل کمک کرده و احتمالا مشتریان بیشتری را به سوی خرید محصولات دیگر اپل سوق می دهد.
با توجه به اینکه شرکت فناوری اپل هفته آینده از محصولات جدید خود رو نمایی می کند منتظر آیفون SE جدید در آن میان هستیم. ما زمان زیادی نداریم که بدانیم اپل با مدل های موجود چه کاری می کند پس با های فن تک همراه شوید...


چاپ