مشخصات گوشی های شيائومي سری 12

انتظار می رود شیائومی 12 اولترا در سه ماهه دوم سال 2022 به عنوان جانشین شیائومی11 چین به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود سری ۱۲ شیائومی به عنوان جانشین گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۱ در اواخر ماه جاری معرفی شود. افشاگری‌ها و گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که سری ۱۲ شیائومی از چهار مدل تشکیل خواهد شد. این گوشی های شایعه شده عبارتند از شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 اولترا. زمان عرضه این گوشی های هوشمند به طور رسمی تایید نشده است. اکنون، یک افشای جدید نشان می‌دهد که Xiaomi 12 Ultra در مقایسه با Xiaomi 11 Ultra ممکن است با تغییرات اساسی در تنظیمات دوربین خود همراه باشد.

Xiaomi 12

انتظار می‌رود که شیائومی 12 اولترا بهترین مدل سری جدید غول فناوری چینی باشد. گفته می‌شود که این گوشی در تاریخ 28 دسامبر در چین عرضه خواهد شد. موکول شارما، طبق اطلاعات منتشر شده در تویتر گفت که طراحی این کیس ابتدا در Weibo فاش شده است. اگر این طراحی فرضی در نظر گرفته شود، شیائومی 12 اولترا می تواند از یک دوربین چهارگانه در پشت استفاده کند. انتظار می‌رود این ماژول دوربین دایره‌ای با سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN5 در مرکز آن قرار گیرد. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که به غیر از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، شیائومی 12 اولترا ممکن است با سه دوربین 48 مگاپیکسلی نیز عرضه شود.
در مقایسه، شیائومی 11 اولترا دارای یک تنظیم دوربین سه گانه در پشت است. این دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که با یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی جفت می شود. جزیره دوربین پشتی نیز دارای صفحه نمایش لمسی ثانویه است. این صفحه نمایش ثانویه می تواند برای گرفتن سلفی با دوربین عقب، بررسی اعلان ها، پیگیری عمر باتری و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. بریدگی برای این صفحه نمایش ثانویه در این مورد ادعا شده وجود ندارد. همچنین چند بریدگی دیگر نیز وجود دارد که هنوز شناسایی نشده‌اند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ