تبلت های سری 8 سامسونگ گلکسی

سامسونگ گلکسی تبلت اس 8 و اس 8 پلاس از 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند.

گمان می رود که سامسونگ روی دو مجموعه تبلت کار می کند - گلکسی تب اس 8 و گلکسی تب A8. انتظار می رود که این تبلت ها در هر زمانی در طول این ماه به صورت رسمی معرفی شوند. افشای اطلاعات اخیر از سوی یک منبع آگاه، گزینه‌های حافظه، فضای ذخیره‌سازی و رنگی را پیشنهاد می‌کند که ممکن است در زمان عرضه سری گلکسی تب اس 8 در دسترس باشند. علاوه بر این، اطلاعات رندرهای لو رفته از گلکسی تب A8 (2021) را نیز به اشتراک گذاشته است. پیش از این، رندرهایی از سری گلکسی تب اس 8 منتشر شده بود که گلکسی تب اس 8 اولترا با دو دوربین سلفی و طراحی قاب متقارن را به نمایش می گذاشت.

tablet8

اسنوپی، اطلاعاتی درباره پیکربندی‌ها و گزینه‌های رنگی سری گلکسی تب اس 8 در توییتر منتشر کرد. در این توییت اشاره شده است که انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۸ و گلکسی تب اس ۸ پلاس دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشند. گفته می شود که سامسونگ برای این تبلت ها هر دو نوع Wi-Fi-only و 5G ارائه می دهد. همچنین قرار است گزینه های رنگ خاکستری تیره و نقره ای را ارائه دهد. تبلت پایه گلکسی تب اس 8 دارای صفحه نمایش 11 اینچی است، در حالی که گفته می شود گلکسی تب اس 8 پلاس دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی است.
گمان می رود سامسونگ گلکسی تب اس 8 اولترا مجهز به نمایشگر 14.6 اینچی باشد. گفته می‌شود که انواع Wi-Fi و 5G با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی ارائه می‌شود. با این حال، انتظار می رود تبلت گلکسی اس 8 اولترا با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تنها با نسخه 5G راه اندازی شود. اعتقاد بر این است که این تبلت تنها گزینه رنگ خاکستری تیره را ارائه می کند.
در توییت دیگری، اسنوپی رندرهای ادعایی مطبوعاتی سامسونگ گلکسی تب A8 (2021) را به اشتراک گذاشت. این تصاویر گزینه های رنگ خاکستری و نقره ای فرضی را نشان می دهند که ممکن است در زمان راه اندازی در دسترس باشند. با توجه به افشای اطلاعات قبلی، گمان می رود گلکسی تب A8 (2021) دارای نمایشگری 10.5 اینچی باشد. شایعه شده است که این دستگاه از تراشه Unisoc Tiger T618 SoC بهره می برد. گفته می شود باتری 7040 میلی آمپری آن از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ