رابط کاربری ColorOS 12 بر روی گوشی های اوپو

Oppo رابط کاربری ColorOS 12 را برای دستگاه های بیشتر در مناطق انتخاب شده به اشتراک می گذارد.

این نسخه از رابط کاربری ColorOS جهانی مانند امنیت، عملکرد و ظاهر پیشرفته چشمگیری را به همراه دارد. پس از عرضه اولیه بتا، Oppo اکنون یک رابط کاربری رسمی برای ColorOS 12 به اشتراک گذاشته است که برای برخی از مناطق بر اساس Android 12 است.
در حال حاضر، تنها دستگاه Oppo که به نسخه پایدار ColorOS اندروید 12 به‌روزرسانی می‌شود Find X3 Pro امی باشد.
البته قابل ذکر است پرچمدار سری اوپو پس از یک مرحله بتا توسعه یافته برای ساخت نرم افزار ، به آرامی در سراسر جهان به روز می شود.

maxresdefault

به گفته توسعه دهندگان XDA، به نظر می رسد که تا پایان ماه دسامبر(آذر و دي) شاهد به روز رسانی چهار دستگاه دیگر با ColorOS 12 بتا برای باشیم. این بدان معناست که Oppo در مجموع تا پایان سال 2021 دارای هشت دستگاه خواهد بود که آخرین نسخه اندروید 12 را اجرا می‌کنند. اگرچه این مقدار چندان زیاد به نظر نمی‌رسد، اما نسبت به سال‌های اخیر یک پیشرفت بزرگ است.
در جدول زمانی، سری استثنایی Find X2 در سال گذشته از 20 دسامبر(29آذر) به‌روزرسانی صورت گرفته است، در حالی که Reno 6 Pro و دستگاه محدود Diwali Edition از 22 دسامبر ColorOS 12 را دریافت می‌کنند. Reno 6 استاندارد از 28 دسامبر (7دی) شروع به مشاهده OTA خواهد کرد:
اوپو فایند ایکس 2
اوپو رنو 6 پرو 5G
اوپو رن 6 نسخه دیوالی پرو
اوپو رنو 6 5G
در مورد نسخه بتا، Reno 5 Pro و F19 Pro+ از 10 دسامبر واجد شرایط خواهند بود. در نهایت، Oppo A74 5G می‌تواند برای آزمایش Android 12 و ColorOS 12 از 28 دسامبر (7 دي) ثبت‌نام کند:
اوپو رنو 5 پرو 5G
اوپو F19 پرو پلاس
اوپو A74 5G
متأسفانه، این نقشه راه فقط در حال حاضر برای هند تایید شده است، اما به احتمال زیاد مناطق اروپایی و باقی مانده جهانی اندکی پس از آن دنبال خواهند شد. برای بررسی اینکه آیا می توانید دستگاه واجد شرایط خود را به روز کنید، به تنظیمات > درباره تلفن > روی شماره نسخه ColorOS ضربه بزنید.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ