گوشی های سری Redmi K50 شیائومی

سری Redmi K50 شیائومی به هر دو تراشه مدیاتک و تراشه اسنپدراگون مجهز می شود، و همچنین دارای رابط کاربری MIUI 13 از پیش نصب شده هستند.

طی گزارشات سری Redmi K50 در دست توسعه است. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، گوشی‌های پرچمدار سری K Redmi آینده، از چهار پردازنده مختلف بهره می‌برند که دو پردازنده مدیاتک و دو پردازنده کوالکام هستند. منبع اطلاعات همچنین اشاره می کند که هر چهار مدل از سری Redmi K50 با رابط کاربری MIUI 13 از پیش نصب شده ارائه می شوند. دو چیپست مدیاتک ذکر شده عبارتند از MediaTek Dimensity 7000 و Dimensity 9000. البته مورد اول هنوز توسط سازنده نیمه هادی تایوانی راه اندازی نشده است.

redmi k40 sale 1614863842118

Tipster Digital Chat Station پردازنده‌های ادعایی را که گوشی‌های هوشمند سری Redmi K50 آینده ارائه می‌کنند، معرفی کرده است.
منبع اطلاعات به چهار پردازنده اشاره کرد: MediaTek Dimensity 7000 SoC که به زودی راه اندازی می شود، MediaTek Dimensity 9000 SoC اخیراً راه اندازی شده، SoC Snapdragon 870 و SoC معرفی نشده. طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های هوشمند Redmi با چیپست‌های Qualcomm سریع‌تر از گوشی‌های دارای چیپست MediaTek خواهند بود.
Digital Chat Station همچنین اشاره کرده است که گوشی‌های سری Redmi K50 با رابط کاربری MIUI 13 از پیش نصب شده عرضه خواهند شد. با این حال، تایید نشده است که آنها MIUI جدید مبتنی بر اندروید 11 یا اندروید 12 را دریافت کنند.
در اوایل این ماه، یک منبع آگاه گفت که Redmi K50 Gaming Standard Edition و Redmi K50 Gaming Pro با کد Matisse بر اساس هنرمند فرانسوی هنری ماتیس و Rubens بر اساس هنرمند آلمانی Peter Paul Rubens نامگذاری خواهند شد. گفته می شود که اولی L11A را به عنوان کد داخلی خود دارد، در حالی که دومی گفته می شود L10 را به عنوان کد داخلی دریافت می کند.
Redmi K50 Gaming Standard Edition مجهز به MediaTek Dimensity 7000 SoC خواهد بود، در حالی که Redmi K50 Pro از MediaTek Dimensity 9000 SoC بهره می برد. همچنین گفته می‌شود که دوربین پشتی سه‌گانه با سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ مجهز شده است.
از سوی دیگر، ردمی K50 پرو در سطح جهانی با نام تجاری پوکو به فروش می رسد که گمانه زنی می شود با نام های Poco F4 GT یا Poco F3 GT معرفی شوند. همچنین گفته می‌شود که دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز یا ۱۴۴ هرتز با حسگرهای اثرانگشت Goodix و FPC است. ممکن است یک دوربین چهارگانه پشتی داشته باشد که احتمالاً با یک سنسور 64 مگاپیکسلی Sony Exmor IMX686 سرلوحه قرار گرفته میشود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ