گوشی های هوشمند جدید موتورولا در راه است

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه سه گوشی هوشمند جدید است

برخی از جزئیات احتمالی گوشی‌های هوشمند با اسم رمز Motorola Milan، Motorola Rogue و Motorola Austin از طریق رندرهایی که ظاهر رسمی دارند، به صورت آنلاین منتشر شده است.
با این حال، زمان دقیق عرضه این گوشی های هوشمند هنوز مشخص نیست. نام‌های میلان و روگ به ترتیب اسم رمز Moto G Stylus (2022) و Moto Edge 30 Ultra هستند. نام بازاریابی موتورولا آستین هنوز مشخص نیست. رندرها نشان می‌دهند که Moto G Stylus، همانطور که از نام آن پیداست، با یک قلم و همچنین یک اسلات اختصاصی پشتیبانی می‌شود.
. اولین رندر از سه رندر گوشی هوشمند که منتشر شده است، Moto G Stylus (2022) است. این گوشی هوشمند، طبق گزارش، با کد داخلی "Milan" و دارای شماره مدل XT2211DL است. همانطور که قبلاً گفته شد این گوشی هوشمند دارای پشتیبانی و یک اسلات اختصاصی برای قلم است. Moto G Stylus (2022) همچنین باید با برنامه Moto Note از قبل بارگذاری شده باشد. رندرها یک گوشی هوشمند مشکی رنگ را با هایلایت کمرنگ نشان می دهند.

motorola123456

در مورد طراحی، رندرها نشان می‌دهند که Moto G Stylus (2022) یک صفحه‌نمایش مسطح با بریدگی سوراخ‌دار برای دوربین سلفی دارد. صفحه نمایش با حاشیه های نازک و چانه ضخیم نشان داده می شود. گفته می شود سمت راست گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور به همراه دکمه تنظیم صدا است. گوشی هوشمند موتورولا با یک ماژول دوربین مستطیل شکل در پنل پشتی نشان داده شده است که سه حسگر و یک فلاش را در خود جای داده است. حکاکی روی ماژول نشان می دهد که ممکن است سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی داشته باشد. رندرها یک قلم را نیز نشان می‌دهند اما شکاف آن قابل مشاهده نیست.
گفته می شود رندرهای دومین گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده مربوط به Motorola Edge 30 Ultra است. گفته می شود که نام رمز داخلی آن 'Rogue' است. رندرهای آن یک دوربین سه گانه پشتی را نشان می دهد که در یک ماژول بیضی شکل منحصر به فرد به همراه فلاش و میکروفون قرار گرفته است. ظاهراً Moto Edge 30 Ultra دارای یک شاسی فلزی با پانل های شیشه ای در دو طرف است. گفته می شود سمت راست گوشی هوشمند دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است. در جلو، گوشی هوشمند موتورولا با یک صفحه نمایش تخت با یک سوراخ سوراخ در مرکز برای دوربین سلفی نشان داده شده است. بقیه گوشی های هوشمند در رندرها قابل مشاهده نبودند.
آخرین گوشی هوشمند موجود در این لیست، گوشی هوشمند موتورولا با نام رمز داخلی "آستین" است. نام تجاری این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده است. گفته می شود که این محصول با توجه به طراحی آن، یک محصول اقتصادی یا میان رده است. موتورولا آستین با یک دوربین پشتی سه گانه همراه با یک فلاش که در یک ماژول مستطیلی قرار گرفته است، نشان داده شده است. حکاکی روی این گوشی هوشمند نشان می دهد که ممکن است یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی داشته باشد. گفته می شود صفحه نمایش تخت این گوشی هوشمند دارای یک سوراخ سوراخ در مرکز برای دوربین سلفی و یک چانه ضخیم است. موتورولا آستین با یک گزینه رنگ آبی نشان داده شده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ