مشخصات گلکسی A73 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A73 می تواند طراحی مشابه مدل قبلی خود یعنی گلکسی A72 داشته باشد.

رندرهای طراحی به کمک کامپیوتر سامسونگ گلکسی A73 (CAD) به صورت آنلاین منتشر شده است و به علاقه مندان به گوشی های هوشمند ایده ای از ظاهر گوشی آینده را می دهد. گفته می شود این گوشی در دو رنگ مختلف عرضه می شود. سامسونگ گلکسی A73 می تواند با صفحه نمایش پلاستیکی و سوراخ دار عرضه شود. ممکن است دارای سنسور 108 مگاپیکسلی باشد و می‌تواند به عنوان بخشی از سری گوشی‌های هوشمند میان رده 2022 این شرکت عرضه شود. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز چیزی در رابطه با این گوشی هوشمند اعلام نکرده است.

kjhlkkjhdstahag

با توجه به رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط وب سایت هلندی LetsGoDigital و ایجاد شده توسط Technizo Concept بر اساس اطلاعات فاش شده و شایعات مربوط به این گوشی، سامسونگ گلکسی A73 با طراحی مشابه با مدل قبلی خود، گلکسی A72، تا چیدمان دوربین چهارگانه در پشت نشان داده شده است. . دکمه‌های صدا و پاور در سمت راست دستگاه دیده می‌شوند، در حالی که لبه پایینی هم پورت USB Type-C و هم سینی سیم‌کارت را در خود جای داده است. رندرها سامسونگ گلکسی A73 را بدون جک 3.5 میلی‌متری نشان می‌دهند، اما سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند فاش نکرده است و ممکن است این موضوع تغییر کند.
در ماه سپتامبر(شهريور و مهر)، سامسونگ گلکسی A73 با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود که در برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده توسط این شرکت کره‌جنوبی نیز وجود دارد. گمانه زنی ها بر این است که این شرکت تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) را برای تمام گوشی های هوشمند سری A که در سال 2022 راه اندازی شدند، ارائه خواهد کرد، ویژگی که به گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A52 و سامسونگ گلکسی A72 امسال اضافه شد.
به نقل از نشریه کره جنوبی، The Elec، این گزارش می گوید که سامسونگ می تواند سری A را به صفحه نمایشی از یک سازنده چینی مجهز کند تا هزینه ها را پایین نگه دارد و با برندهای چینی رقابت نماید. طبق این گزارش، هر دو شرکت China Star Optoelectronics Technology (CSOT) و Beijing Oriental Electronics (BOE) تامین کنندگان بالقوه این دستگاه هستند. طبق گزارش ها، سامسونگ گلکسی A73 می تواند با اندروید 12 عرضه شود و از چیپست اسنپدراگون 750G بهره می برد، که به این معنی است که برخلاف نسل قبلی خود از اتصال 5G پشتیبانی می کند. با این حال، بهتر است این ادعاها را كنار بگذارید زیرا سامسونگ هنوز گوشی هوشمند گلکسی A73 را تایید نکرده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ