وان پلاس 10 پرو با قابلیت زوم وان پلاس 9 پرو

OnePlus 10 Pro به حفظ ویژگی‌های زوم از OnePlus 9 Pro اشاره دارد.، همچنین وان پلاس 10 پرو می تواند با تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 1 راه اندازی شود.

به گفته یک منبع آگاه، وان پلاس 10 پرو می تواند همان قابلیت های زوم وان پلاس 9 پرو سلف خود را حفظ کند. این گوشی هوشمند در حال حاضر در دو مجموعه رندر در این ماه ظاهر شده است، که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند دارای یک دوربین سه‌گانه بزرگ باشد که در کناره‌های گوشی ترکیب می‌شود. طبق اطلاعات فاش شده که نشان می دهد این شرکت به دنبال عرضه سری OnePlus 10 در سه ماهه اول سال 2022 است، ظاهراً OnePlus 10 Pro دارای پردازنده معرفی نشده Snapdragon 8 Gen 1 SoC خواهد بود و اوایل سال آینده وارد چین می شود.

onepluse10

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station که توسط Gizmochina مشاهده شده است، OnePlus 10 Pro می تواند همان قابلیت زوم موجود در OnePlus 9 Pro را حفظ کند. برای یادآوری، OnePlus 9 Pro دارای یک راه اندازی دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3.3 برابر و زوم دیجیتال 30 برابر است. وان پلاس به طور رسمی هیچ اطلاعاتی در رابطه با سری وان پلاس 10، از جمله جزئیات مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو، فاش نکرده است.
در حالی که راهنمایی‌کننده مشخصات دوربین OnePlus 10 Pro را فاش نکرده است، اما گفته می‌شود که قابلیت‌های زوم اپتیکال و زوم دیجیتال مشابه OnePlus 9 Pro را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد می‌تواند از همان لنز تله‌فوتو برخوردار باشد. سایر جزئیات مربوط به سنسور اصلی و دوربین سوم وان پلاس 10 پرو در حال حاضر ناشناخته است. پیش از این گزارش شده بود که رندرهای OnePlus 10 Pro CAD در دو نوبت به صورت آنلاین مشاهده شده بود. اولین رندرها گوشی هوشمند را در رنگ مشکی نشان می‌دادند، در حالی که رندرهای جدیدتر گزینه‌های رنگی دیگر را با جزئیات بیشتر نشان می‌دادند.
سایر مشخصات OnePlus 10 Pro در حال حاضر ناشناخته هستند، اما گفته می شود که این گوشی هوشمند با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 عرضه خواهد شد که هنوز معرفی نشده است. قبلاً گزارش داده بودیم که این گوشی همچنین می‌تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی (1440x3216 پیکسل) LTPO Fluid 2 AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 526 پیکسل در اینچ باشد. بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی هوشمند می‌تواند تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و ممکن است از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند شود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ