گوگل پيكسل 6با قابلیت رديابي ضربان قلب

ظاهراً Google Pixel 6 -گوگل پیکسل 6 ویژگی ردیابی ضربان قلب را دریافت می کند. این یک ابزار پاک کن جادویی است.

البته قابل ذکر است Google Pixel 5، Pixel 4a در حال حاضر دارای ویژگی‌های ردیابی ضربان قلب و تنفس هستند.
طبق گزارش‌ها، گوگل ویژگی‌های ردیابی ضربان قلب و ردیابی تنفس را از طریق برنامه Google Fit در پیکسل 6 ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها برای مدتی در پیکسل 5 و پیکسل 4a در دسترس بودند و اکنون دارندگان پیکسل 6 نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. گفته می شود که از مرحله «دسترسی زودهنگام» خارج شده است، به این معنی که یک راه اندازی گسترده در حال انجام است.

pixel6 9to5 main 1636806697868

به‌طور جداگانه، تعداد کمی از کاربران پیکسل 6 حذف ابزار Magic Eraser را پس از آخرین به‌روزرسانی Google Photos گزارش می‌کنند. باز هم، به نظر می رسد که این تنها بر تعداد کمی از کاربران تأثیر گذاشته است زیرا انتشار به روز رسانی متوقف شده است.
9to5 google گزارش می دهد که واحدهای Google Pixel 6 اکنون از طریق برنامه Google Fit دارای ویژگی های ردیابی ضربان قلب و تنفس هستند. این اپلیکیشن از دوربین گوشی برای اندازه گیری ضربان قلب و تعداد تنفس استفاده می کند. گزارش شده است که گوگل هشدار داده است که این ویژگی "برای استفاده پزشکی نیست" و "در حال تنظیم دقیق است و ممکن است حذف شود." این گزارش می افزاید که در حین آزمایش ویژگی ردیابی ضربان قلب، نتایج آن دقیق بوده و با ردیاب Fitbit و پیکسل 5 در "منطقه ای با نور خوب" مطابقت دارد. با این حال، خواندن تقریباً با 30 ضربه در دقیقه در یک اتاق تاریک‌تر کاهش می‌یابد.
در Google Fit، کاربران Pixel 6 می توانند با رفتن به Browse > Vitals بررسی کنند که آیا این ویژگی را دریافت کرده اند یا خیر. این دو کارت در پایین تب صفحه اصلی ظاهر می شوند.
علاوه بر این، برخی از کاربران پیکسل 6 گزارش داده‌اند که ابزار Magic Eraser پس از آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Photos حذف شده است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد اشیاء ناخواسته را از عکس ها حذف کنند. با این حال، به گفته Android Central، برنامه Google Photos نسخه 5.67 این ویژگی مفید را برای چند کاربر پیکسل 6 حذف کرده است. طبق گزارش‌ها، عرضه این به‌روزرسانی متوقف شده است و کسانی که برنامه Google Photos خود را به‌روزرسانی نکرده‌اند، همچنان می‌توانند از ابزار Magic Eraser در پیکسل 6 خود استفاده کنند.
سخنگوی گوگل، الکس موریکونی، به The Verge گفت که این شرکت "یک مشکل را در اوایل عرضه آخرین به‌روزرسانی عکس‌ها شناسایی کرده است و به زودی در حال رفع مشکل است."


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ