موتورولا و گوشی Moto G31

Moto G31 ممکن است دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی باشد.

رندرهای ادعایی موتورولا موتو جی 31 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نمایشگر سوراخ‌دار و تنظیم دوربین سه‌گانه پشتی را نشان می‌دهد. طبق یک گزارش، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه در دو گزینه رنگی روانه بازار شود و می‌تواند با یک سنسور اثرانگشت در پشت عرضه شود. مشخصات گوشی موتورولا که انتظار می رود جانشین Moto G30 باشد که در اوایل سال جاری عرضه شد، ماه گذشته توسط یکی از کارشناسان اطلاعات به اشتراک گذاشته شد. این گوشی همچنین در لیست کمیسیون ارتباطات ملی ((NCC در تایوان مشاهده شده است.
به نقل از منابع صنعتی، 91Mobiles گزارش داد که Moto G31 در رنگ‌های مشکی و آبی در هند معرفی خواهد شد. این نشریه همچنین چند رندر را به اشتراک گذاشته است که رنگ‌های مشابهی را نشان می‌دهند. با این حال، لیست NCC پیشنهاد می کند که موتورولا ممکن است این گوشی را در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه کند. همچنین پیشنهاد می‌کند که Moto G31 دارای شماره مدل XT2173-2 است.

motorola53

هنگامی که صحبت از طراحی به میان می آید، رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط 91Mobiles نشان می دهد که این گوشی دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در وسط برای دوربین سلفی است. دکمه روشن/خاموش، کلید تنظیم صدا و دکمه اختصاصی دستیار گوگل در ستون سمت راست قرار دارند. Moto G31 با تنظیمات دوربین سه گانه عقب دیده می شود و روی ماژول "50MP" نوشته شده است.
این جزئیات مطابق با تصویری است که توسط آنتونی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر یک گوشی هوشمند را به رنگ نقره ای نشان می دهد. تلفن هوشمند موجود در تصویر دارای همان ماژول دوربین با متن "50MP" و "Quad Pixel" و قرارگیری دکمه مشابهی است که در رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط 91Mobiles نشان داده شده است. متن "50 مگاپیکسل" و "چهار پیکسل" نشان می دهد که Moto G31 ممکن است با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه شود. به گفته آنتونی، این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی، اسکنر اثر انگشت و قیمت 210 دلار (تقریبا 15600 روپیه) خواهد بود.
Moto G31 همچنین در وب‌سایت‌های کمیسیون ملی پخش و ارتباطات از راه دور (NBTC) و وب‌سایت‌های Wi-Fi Alliance مشاهده شده است که به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره دارد. علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED فول اچ دی پلاس، یک پورت هدفون 3.5 میلی متری در بالا و یک پورت USB Type-C خواهد بود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ