مشخصات کامل سامسونگ گلکسی اس 21 FE

سامسونگ گلکسی اس 21 FE  با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی عرضه می شود.


انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 21 FE در ماه ژانویه (دي و بهمن ) و در جریان نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2022 عرضه شود. این گوشی اخیراً در Geekbench مشاهده شده است و اکنون تصاویر بازاریابی آن به صورت آنلاین درز کرده است.
برگه مشخصات کامل آن نیز در کنار آن به بیرون درز پیدا کرده است و چیز بسیار کمی را به تخیل باقی نگذاشته است. گزارش شده است که سامسونگ گلکسی اس 21 FE در مدل های کوالکام اسنپدراگون و اگزینوس با توجه به منطقه متفاوت عرضه می شود. این گوشی احتمالا دارای زبان طراحی مشابه سری گلکسی اس 21 سامسونگ خواهد بود. به نظر می رسد که دارای یک صفحه نمایش مسطح با لبه های گرد و طراحی صفحه نمایش سوراخ دار است.

galaxys21g5

تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی در رنگهای متنوع عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که یک واحد دوربین سه‌گانه پشتی با طراحی ماژول دوربین مشابه با سری پرچم‌دار گلکسی اس ۲۱ دارد. بریدگی دوربین سلفی گوشی در وسط بالایی قرار دارد و دکمه های صدا و پاور در ستون سمت راست قرار گرفته اند.

S21 FE MAIN

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 21 FE
در مورد مشخصات، این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی اس 21 FE احتمالاً بر روی نرم افزار اندروید 11 اجرا می شود. این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس (1080x2340 پیکسل) با نرخ تازه سازی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass باشد. بر اساس بازارهای مختلف، این گوشی در هر دو نسخه Qualcomm Snapdragon 888 SoC و Exynos 2100 SoC منتشر می شود. گفته می شود تراشه Exynos 2100 با پردازنده گرافیکی Mali G78 عرضه می شود، در حالی که گفته می شود تراشه اسنپدراگون 888 با پردازنده گرافیکی Adreno 660 عرضه می شود. این گوشی احتمالاً تا 12 گیگابایت رم بسته بندی می کند و گزینه ذخیره سازی تا 256 گیگابایت را ارائه می دهد.
در مورد دوربین‌ها، Samsung Galaxy S21 FE ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه باشد که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق و یک سنسور فوق عریض می‌شود. در قسمت جلویی، این گوشی ممکن است دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس تصویری باشد.
سامسونگ گلکسی اس 21 FE ممکن است باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی داشته باشد. گزینه های اتصال شامل 5G، 4G LTE، وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه 5.1، GPS و پورت USB نوع C می باشد. این گزارش همچنین حاکی از آن است که این گوشی ممکن است دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ